سردار اشتری خبر داد؛

افزایش ۱۰۸ درصدی تردد زائران اربعین حسینی از مرز مهران

فرمانده ناجا از افزایش ۱۰۸ درصدی زائران اربعین حسینی در مرز مهران خبرداد و گفت: سلامت و ایمنی زائران در سفر اولویت اساسی ناجا است.
کد خبر: ۳۱۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ - 26October 2018

افزایش ۱۰۸ درصدی تردد زائران اربعین حسینی از مرز مهرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردارحسین اشتری عصر امروز در ادامه حضور میدانی خود در مرز مهران در نشست ستاد اربعین اظهار داشت: در مقایسه با آمار حضور زائران اربعین حسینی نسبت به سال گذشته از رشد 108 درصدی حضور زائران اربعین حسینی برخوردار هستیم.

فرمانده ناجا گفت: حضور زائران در اربعین امسال بی سابقه بوده است و 65 درصد زائران برای ورود به کشورعراق مرز مهران را انتخاب کرده‌اند.

اشتری مدیریت بر برگشت زائران را با اهمیت ویژه دانست و خاطر نشان کرد: در روزهای پیش رو با حجم گسترده بازگشت زائران به کشور روبرو هستیم که تدوین برنامه ویژه برای بازگشت زائران بسیار مهم و حیاتی است.

فرمانده ناجا با توجه به اهمیت بازگشت زائران به کشور، پلیس راهنمایی و رانندگی را تاکید بر آمادگی و حضور مستمر و هدفمند کرده و افزود: کنترل جاده‌ها، استقرار عوامل ثابت و سیار در سیر تردد و نقاط حادثه خیز و اعمال محدودیت ترافیکی بنا به شرایط زمانی و مکانی مدنظر باشد.

وی در ادامه گفت: سلامت و ایمنی زائران در سفر اولویت اساسی ناجا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها