آغاز به کار سینمای سیار برای زائران امام حسین (ع)

اولین «سینما سیار» در مرزهای خروجی کشور فعالیت خود را روز جمعه ۲۷ مهر و با نمایش دو فیلم سینمایی برای زائران امام حسین(ع) آغاز کرد و تا ۸ آبان ادامه دارد.
کد خبر: ۳۱۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ - 26October 2018

آغاز به کار سینمای سیار برای زائران امام حسین (ع)به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به همت قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین اولین «سینما سیار» در مرزهای خروجی کشور فعالیت خود را روز جمعه ۲۷ مهر و با نمایش دو فیلم سینمایی برای زائران امام حسین(ع) آغاز کرد و تا ۸ آبان ادامه دارد.

در این سینما دو فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» و «به وقت شام» در سه مرزِ مهران، شلمچه و چذابه و در دو نوبت ساعت ۱۹ و ۲۱ برای زائران نمایش داده می‌شود. دلیل انتخاب این دو فیلم توجه به زندگی شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و الگوگیری از زندگی اهل بیت است.

این اکران‌ها تا روز ۸ آبان با ۷۲ اکران مردمی ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند در ساعات ۱۹ و ۲۱ هر شب به نمایش این آثار سینمایی بپردازند.

قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین به عنوان پشتیبان ستاد مرکزی اربعین و در طول سیاست‌های مصوب آن، با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ایام سوگواری اربعین حسینی از ۲۷ مهر تا ۸ آبان با مجموعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کنار زائران اربعین حسینی خواهد بود. این قرارگاه به ابتکار سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مشارکت بسیاری از دستگاه‌ها از جمله سپاه پاسداران، ستاد بازسازی عتبات، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و نیروی مقاومت بسیج برپا شده است.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها