خجسته در گفت‌وگو با دفاع پرس:

نمایندگان مجلس ثابت کنند نگران وضعیت معیشتی مردم هستند

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت برخی نمایندگان از وزیر پیشنهادی کار، گفت: نمایندگانی که دغدغه بهبود وضعیت فعلی کشور را دارند، در رای اعتماد به وزرا خودی نشان دهند.
کد خبر: ۳۱۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ - 27October 2018

امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به رسالت، جایگاه و شان نمایندگی مجلس، تلاش برای بهبود شرایط نامناسب اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم را از بزرگترین وظایف نمایندگان خانه ملت عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر شرایط موجود، حضور وزرا، مدیران و مسوولان کارآمد در کابینه دولت است.

وی در ادامه با بیان اینکه سوابق و عملکرد هر یک از وزرای پیشنهادی دولت، نمایندگان را در هنگام رای اعتماد کمک می‌کند، افزود: در حالیکه وزیر سابق صنعت، عملکرد چندان مطلوبی از خود نشان نداد، اما برخی نمایندگان طی یکی دو روز گذشته کوشیدند تا به طرق مختلف از وی حمایت کنند.

این نماینده خانه ملت با توجه به وظیفه سنگین و خطیر وزیر آینده تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از اقدامات اساسی و مهم که باید در دستورکار وزیری که به عنوان متصدی در وزارتخانه کار قرار می‌گیرد، باشد، کاهش آمار بیکاری به ویژه در نسل جوان تحصیلکرده است.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه نمایندگانی که دغدغه کاهش مشکلات جاری کشور را دارند، می‌بایست امروز با انتخاب و رای اعتماد شایسته در این خصوص قدم بردارند، تصریح کرد: تجربه و تاریخ نشان داده که هرگاه رابطه جایگزین ضابطه شده، ما دچار خسارت شده‌ایم.

به گزارش دفاع پرس، جلسه رای اعتماد به چهار وزیر پیشنهادی دولت در ۲ نوبت که نوبت نخست از ساعت ۱۳ الی ۱۷ به منظور بررسی رای اعتماد‌ها و نوبت دوم پس از یک ساعت استراحت، از ساعت ۱۸ الی ۲۱ ادامه خواهد داشت.

شنیده‌ها حاکی از آن است که حسن روحانی رئیس جمهور به منظور حمایت از سوابق و کارنامه عملکرد چهار وزیر پیشنهادی این جلسه امروز در مجلس حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار