ملکی در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد؛

عدم نقشه راه و برنامه دقیق برای خدمت‌رسانی به مردم/ کاش عملگرا بودن را جایگزین وعده‌های تو خالی می‌کردید

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه دقیقی برای خدمت رسانی به مردم ندارد، گفت: آقای شریعتمداری کاش عملگرا بودن را جایگزین وعده‌های بی‌اثر می‌کردید.
کد خبر: ۳۱۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ - 27October 2018

عدم نقشه راه و برنامه دقیق برای خدمترسانی به مردم/ آقای شریعتمداری عملگرا بودن را جایگزین وعده‌های توخالی کنیدبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، «ولی ملکی» عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم شهرستان مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در مخالفت با این وزیر پیشنهادی اظهار داشت: مخالفت به معنای سیاه دیدن کل کارنامه وزیر پیشنهادی نیست؛ اما بنده با حضور آقای شریعتمداری در وزارت صنعت هم مخالف بودم.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شریعتمداری فردی اخلاق‌مدار، اهل تعامل هست، افزود: آقای کرباسیان زمانی که با آقای شریعتمداری برای کسب رای اعتماد به مجلس آمده بودند، اعلام کردند که بنده و آقای شریعتمداری یک روح در دو بدن هستیم و می‌توانیم اقتصاد کشور را اصلاح کنیم؛ اما وضعیت اقتصادی وخیم‌تر شد.

وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ اقتصادی باید همه مسوولان آماده مقابله با اقدامات ضدایرانی بیگانگان باشند، خاطرنشان کرد: در کشور ما تابحال به دلیل عملکرد ضعیف برای وزرا چه اتفاقی افتاده است؟ در دنیا مدیران ضعیف استعفا می‌دهند، اما در کشور ما این‌گونه نیست.

ملکی خطاب به شریعتمداری گفت: شریعتمداری الان لبخند ملیحی بر لب دارد، اما ۴۸ درصد برنامه‌های پیشنهادی ایشان بر اساس گزارش کارشناسان معاونت نظارت با اسناد بالادستی منطبق نیست؛ در خصوص حمایت از طبقات محروم نیز برنامه روشنی ندارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنده به عنوان فردی که ۲۶ سال در بنگاه‌های صنعتی کار کردم، می‌گویم هر مدیری که برنامه مدونی نداشته باشد، نمی‌تواند کاری انجام دهد. آقای شریعتمداری برنامه دقیقی برای خدمت به مردم و محرومان ارائه نداده است؛ وعده ندهید، برنامه ارائه دهید.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار