نادری در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

شریعتمداری اگر کارآمد بود قطعا در وزارت صنعت خوش می‌درخشید

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عملکرد وزیر سابق صنعت را ضعیف توصیف کرد و گفت: آقای شریعتمداری نمیتواند در وزارتخانه کار راهگشای مشکلات باشد.
کد خبر: ۳۱۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ - 27October 2018

شریعتمداری اگر کارآمد بود قطعا در وزارت صنعت خوش می‌درخشیدبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم شهرستان پاوه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: اینکه چرا رئیس جمهور به جای اینکه از جوانان نخبه و فرهیخته در امور کشور بهره گیری کند، باز هم آقای شریعتمداری را به عنوان وزیر به مجلس معرفی میکند، جای سوال دارد؛ چرا به جوانان اعتماد نمی کنید؟

این نماینده خانه ملت در ادامه با اشاره به عملکرد وزیر سابق صنعت افزود: اگر نگاهی به زندگینامه شریعتمداری کنیم، متوجه میشویم که وی از ۲۰ سالگی و با مدرک دیپلم بسیاری از پست های حساس را برعهده گرفته است؛ با این اوصاف آیا اعتماد به جوانان در این برهه از زمان خطاست؟

نماینده مردم شهرستان پاوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر شریعتمداری وزیر کارآمدی بود، چرا از وزارت صنعت، معدن و تجارت برداشته شد و اگر ناکارآمد است، قطعاً برای این وزارتخانه هم فردی کارآمد نیست.

نادری با بیان اینکه پرونده استیضاح آقای شریعتمداری توسط نمایندگان مجلس مورد بررسی قرار داشت، خاطرنشان کرد: آقای شریعتمداری در هیچکدام از جلساتی که در خصوص طرح استیضاح او تشکیل شده بود، حضور پیدا نکرد؛ چگونه میتوانیم به وزیری که حتی به قانون هم بی اعتناست، رای اعتماد بدهیم؟!

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار