فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان خبر داد؛

اعزام رایگان 9 کاروان از مناطق محروم لرستان به مراسم اربعین

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: قرارگاه خاتم الاوصیا 9 کاروان از مناطق محروم لرستان را به صورت رایگان به مراسم اربعین حسینی اعزام کرده است.
کد خبر: ۳۱۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ - 28October 2018

اعزام رایگان 9 کاروان از مناطق محروم لرستان به مراسم اربعینبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در بازدید از مواکب لرستان در نجف اشرف اظهار داشت: در بحث اربعین ما مانده‌ایم که این راه چطور باز شد، به نظر من این اراده خداست که محقق شده تا جهان به سمت حاکمیت مستضعفین و ظهور امام زمان (عج) پیش می رود.

وی افزود: امروز بنده جمعیت زائرین بغداد به کربلا، حله به کربلا و نجف به کربلا را دیدم؛ من سال های قبل که این جمعیت را ندیده بودم، قبول آمار 22 میلیون نفر برایم خیلی سخت بود. اما امروز وقتی استقبال بی نظیر شیعیان را دیدم، با قاطعیت می‌گویم که بیش از 22 میلیون جمعیت در پیاده روی اربعین امسال شرکت کرده است.

فرمانده سپاه استان لرستان با اشاره به وسعت مراسم اربعین، گفت: امروز به یاد فرمایش حضرت امام (ره) افتادم که فرمودند ان‌شاءالله در قرن 14 سرنوشت جهان به دست اسلام می افتد. فتوحات اسلام در یمن، سوریه، عراق و بحرین عرض قضیه ظهور را به نمایش می گذارد و راهپیمایی 22 میلیونی اربعین متشکل از کشورهای اروپایی و آمریکایی و آسیایی عمق قضیه ظهور را نشان می دهد.

کشکولی عنوان کرد: قضیه اربعین حسینی باید به ظهور امام زمان (عج) منتهی شود و شک نداریم این همگرایی و این اتحاد و این جمعیت متحیر العقول منتج به ظهور خواهد شد. مردمی شدن موکب‌ها را به فال نیک می‌گیریم، اتفاق بهتری که توسط قرارگاه خاتم الاوصیا رخ داده است اعزام مجانی 9 کاروان از مناطق محروم هومیان، کشکان شمالی، میربگ، کشور، زلقی، تخت چال و 3 کاروان هیات رزمندگان اسلام است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با تشکر از مردم و نیروهای مقاومت مردمی عراق اظهار داشت: از پذیرایی مردم عراق به خصوص حشد الشعبی و حاج شیخ قیس خزعل تشکر می کنم و امیدوارم که خدا طول عمر عنایت کند تا ظهور امام زمان (عج) را ببینیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار