مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور گسترده مردم در کرمان برگزار می‌شود

«مهدی صدفی» گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم به‌عنوان روز ملی «مبارزه با استکبار جهانی» در کرمان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ - 28October 2018

راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور گسترده مردم در کرمان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «مهدی صدفی» مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که هدف از پیاده‌روی اربعین نیز مبارزه با بی‌عدالتی، مبارزه با ظلم و استکبار و رساندن پیام عاشورای امام حسین (ع) به جهانیان است.

وی ادامه داد: امسال ملت مقتدر ایران همچون ۴۰ سال گذشته مقاوم و استوار در برابر استکبار ایستاده و در این راهپیمایی بزرگ شرکت خواهند کرد و پاسخ زیاده‌گویی‌های استکبار را خواهند داد و زمینه‌ای خواهد شد برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه که به کوری چشم دشمن جوابی دندان‌شکن به «ترامپ» و استکار جهانی است.

صدفی با بیان این‌که شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» فقط شعار نیست بلکه فرهنگ مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی است، افزود: ملت ما قبل و بعد از انقلاب شاهد توطئه‌های زیادی از طرف مستکبرین بوده و تاکنون بیش از یک‌صد مورد از جنایات آمریکا احصا شده است.

مسئول ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در کرمان گفت: هر یک از سه واقعه‌ای که در ۱۳ آبان‌ماه رخ داده، نقطه عطفی در نظام جمهوری اسلامی است و پیام هر سه مبارزه با مستکبران عالم است که ریشه این مبارزات در فرهنگ قرآنی و عاشورایی دارد.

وی تصریح کرد: ۱۳ آبان‌ماه آیین تکریم شهدای دانش‌آموز، دانشجو و تجلیل از شخصیت والایی چون حضرت امام خمینی (ره) به عنوان رهبری فرزانه و تقویت روحیه استکبارستیزی در جامعه است.

صدفی عنوان کرد: امسال مراسم گرامی‌داشت یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود و اگر چه این روز به نام روز دانش‌آموز نامگذاری شده است، اما دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های این ایام پرداخت و گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم در شهر کرمان ساعت ۹صبح از چهارراه توحید (ارگ سابق) به سمت میدان شورا برگزار خواهد شد و تجمع پایانی نیز مقابل حسینیه ثارالله است و در طول مسیر نمایشگاه عکس، ایستگاه پرسش و پاسخ و عرضه محصولات فرهنگی نیز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی، جلسات روشنگری، ویژه‌برنامه‌هایی جهت قشر دانش‌آموز و دانشجو و چاپ کتابچه از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا خواهند شد.

مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: سخنران تجمع پایانی، آیت‌الله «سیداحمدخاتمی» نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار