مدیر آموزش و پرورش مرکز استان خراسان شمالی خبر داد؛

تقدیم ۴۱۷ دانش آموز و ۷۱ معلم شهید خراسان شمالی به نظام جمهوری اسلامی ایران

مدیر آموزش و پرورش مرکز استان خراسان شمالی از تقدیم ۴۱۷ دانش آموز و ۷۱ معلم شهید خراسان شمالی به نظام جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
کد خبر: ۳۱۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ - 28October 2018

تقدیم 417 دانش آموز و 71 معلم شهید خراسان شمالی به نظام جمهوری اسلامی ایرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، یادواره شهدای دانش آموز خراسان شمالی در مدرسه شاهد نجابت با حضور دانش آموزان، معلمان و مسئولین استانی برگزار شد.

میزبان و مهمان اصلی این مراسم دانش آموزان بودند که با کمک یکدیگر یادواره شهدای دانش آموزی امسال را برگزار کردند، در ابتدا بعد از تلاوت آیاتی از قرآن کریم گارد پرچم برگزار شد سپس محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد آماری در خصوص تعداد شهدای دانش آموز و معلم خراسان شمالی و مرکز استان را ارائه کرد.

 وی گفت: خراسان شمالی تعداد 417 دانش آموز و 71 معلم شهید و شهرستان بجنورد نیز 91 دانش آموز و 21 معلم شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

در ادامه عباس سعیدی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به سند تحول بنیادین بیان کرد: رسالتی که ما معلمان و مسئولان در سند تحول بنیادین برعهده داریم ترویج فرهنگ ایثار و دلیرمردی، ترویج فرهنگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، ترویج و تربیت دانش آموزان با اخلاق، فکور و با اراده و تربیت دانش آموزانی که مصلحت مملکت و کشور خود را بر مصلحت خود مقدم می شمارند، است.

سپس سردار علیرضا مظاهری فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا در سطح استان گفت: برگزاری این یادواره ها باعث شده که خراسان شمالی در مقایسه با سایر استان ها کمترین آمار را در بحث آسیب های اجتماعی داشته باشد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمودیان از رزمندگان خراسان شمالی در دوران دفاع مقدس به راویتگری خاطرات آن دوران برای دانش آموزان پرداخت.

مراسم با اجرای سرودهای انقلابی و مداحی توسط دانش آموزان خراسان شمالی پایان یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها