سردار نظرپور مطرح کرد؛

تمهیدات مرزبانی در مرز شلمچه همزمان با آغاز موج بازگشت زائران اربعین

فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: از دو روز گذشته شاهد افزایش بازگشت زائران اربعین هستیم که تمهیدات لازم در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۳۱۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ - 29October 2018

تمهیدات مرزبانی در مرز شلمچه با آغاز موج بازگشت زائرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «عبدالله نظرپور» فرمانده مرزبانی استان خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به تردد زائران اربعین از مرزها، اظهار داشت: تاکنون 500 هزار زائر از گذرگاه مرزی شلمچه راهی عتبات عالیات شده‌اند که 90 هزار نفر از آن‌ها اتباع کشور‌های آذربایجان، پاکستان، هند و افغانستان بودند.

وی افزود: با تلاش نیرو‌های امنیتی، پلیس، مرزبانی و تمام دست‌اندرکاران اجرایی مراسم اربعین، خوشبختانه زیرساخت‌های لازم بهتر از سال گذشته فراهم شده است.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان تصریح کرد: از دو روز گذشته شاهد افزایش بازگشت زائران عزیز از زیارت کربلای معلی هستیم که تمهیدات لازم برای پذیرش زوار در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه پیش‌بینی شده و هماهنگی‌های لازم با مرزبانان و مسئولان پایانه‌های مرزی الشیب و شلمچه عراق نیز انجام شده است.

سردار نظرپور در پایان خاطرنشان کرد: زائران گرامی در مسیر بازگشت به شهر‌های مرکزی کشور صبر و شکیبایی پیشه کنند و با مرزبانان و پلیس نهایت همکاری را داشته باشند تا ان‌شاءالله سفر خود را با صحت و سلامت به پایان برسانند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها