خضری در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

رونق تولیدات داخلی در گرو مبارزه با قاچاقچیان دانه درشت/ کوله‌بران تهدید نیستند

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق کالا عزم و اراده جدی وجود ندارد، گفت: کوله‌بران تهدیدی برای اقتصاد و تولیدات ملی نیستند.
کد خبر: ۳۱۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 31October 2018

رسول خضری عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با تاکید بر تلاش مسوولان در جهت رونق تولیدات ملی و بهبود وضعیت اقتصادی کشور، اظهار داشت: یکی از راهکار‌های مهم در خصوص رونق تولیدات داخلی و همچنین بهبود وضعیت کسب و کار تولیدکنندگان، مبارزه با قاچاقچیان دانه درشت است.

این نماینده خانه ملت در ادامه با توجه به اینکه برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز عزم جدی وجود ندارد، تصریح کرد: برخی مسوولان گمان می‌کنند که مسبب گرفتاری‌ها و بحران‌های پیش روی بازار‌های داخلی، امثال کولبران هستند لذا تمام توجه خود را به سرکوب کولبران معطوف کرده‌اند.

خضری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کولبران مبنی بر اینکه آنها در قاچاق کالا، نقش اصلی ندارند و باید با قاچاقچیان بزرگ مقابله کرد، گفت: دست‌های پشت پرده، ضابطه‌ها و زد و بند‌هایی که میان برخی مسوولان به خصوص افرادی که در گمرک کار می‌کنند، باعث شده تا اراده قوی در مبارزه با قاچاق وجود نداشته باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، خدمت‌رسانی به جامعه، صداقت و حسن‌نیت مسوولان را باعث شکوفایی کشور در تمام عرصه‌ها دانست و گفت: متاسفانه ایجاد و افزایش خصلت سودجویی و منفعت طلبی برخی مسوولان، باعث شده تا در بنادر ما برای ورود و خروج کالای قاچاق فرش قرمز پهن شود؛ کسانی‌که که دغدغه تولید و تولیدکنندگان را دارند باید بدانند که کولبران تهدیدی برای بازار‌های داخلی و اقتصاد نیستند؛ دانه درشت‌ها را باید دریابیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار