کارشناس رسانه مطرح کرد؛

رسانه‌های وابسته در حال انکار اسلام/ افشای اربعین باعث رسوایی غرب

یک کارشناس رسانه گفت: دشمن در مواجهه با حقیقت اسلام سعی در انکار آن می کند و امروز رسانه های دنیا در حال انکار واقعه عظیم اربعین حسینی هستند.
کد خبر: ۳۱۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵ - 30October 2018

رسانه‌های وابسته در حال انکار اسلام/ افشای اربعین باعث رسوایی غرببه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، علی صدیقی شامگاه سه شنبه در گفتگو با رادیو اربعین با بیان این مطلب افزود: هیمنه اطلاعاتی دشمن برای سرپوش گذاشتن بر این واقعه عظیم است که در جهان شکل گرفته است.

وی اظهار داشت: طبیعی است که دشمن ترفندهای خودش را برای مقابله چنین واقعه ای داشته باشد که نخستین مرحله آن انکار است و اکنون رسانه های دنیا در مرحله انکار اربعین هستند.

صدیقی گفت: پس از افشای حقیقت آنها درصدد اقرار بر می آیند اما با توسل به تخریب در مرحله سوم مدیریت رسانه ای خود سعی در توهین و تحقیر دلدادگان به این رویداد بر می آیند.

این کارشناس رسانه گفت: رسانه های وابسته به وهابیت در این مرحله قرار دارند و با توهین و تحقیر و تولید محصولات رسانه ای علیه محبان اهل بیت(ع) سعی در انحراف مسیر واقعه اربعین دارند به نحوی که قبل از اربعین با انتشار شایعات تهییج کننده در عراق و ایران سعی در کمرنگ کردن علاقه دو ملت به یکدیگر داشتند.

صدیقی در چرایی انکار اربعین حسینی توسط استکبارجهانی گفت: دنیای غرب سالهاست با هدایت جامعه خود به سمت فساد و منحرف کردن افکار عمومی از حقیقت اسلام می پردازد و در صورت بیان این واقعه برای آنها پاسخی در توجیه رفتارهای خود ندارد.

وی گفت: رکورد بزرگترین تجمع انسانی جهان در این ایام شکسته می شود اما هیچ نشانی از آن در کتاب گینس نیست و تمام اینها نشان استیصال و درماندگی آنها در برابر حقیقت ناب اربعین و اسلام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار