مسئول موکب رسانه ستاد مردمی اربعین لرستان:

موکب رسانه و ستاد اربعین لرستان ۱۰ روز در کربلا و نجف فعالیت داشت

«علی سبزی» گفت: در ایام عزاداری اربعین حسینی، موکب رسانه و فضای مجازی ستاد مردمی اربعین استان لرستان، ۱۰ روز در کربلا و نجف فعالیت داشت.
کد خبر: ۳۱۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ - 31October 2018

موکب رسانه و ستاد اربعین لرستان 10 روز در کربلا و نجف فعالیت داشتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «علی سبزی» مسئول موکب رسانه و فضای مجازی ستاد مردمی اربعین استان لرستان، امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پوشش خبری و رسانه‌ای مراسم اربعین حسینی امسال در سطح عالی بود و فعالان فضای مجازی در انتشار اخبار و عکس‌های این ایام به نحو احسن عمل کردند.

وی با اشاره به این‌که تیم رسانه و فضای مجازی استان لرستان در شهر‌های نجف و کربلا در ایام اربعین حسینی ۱۰ روز فعالیت داشت، افزود: تیم رسانه ستاد اربعین استان لرستان به همت دفتر سازمان فضای مجازی «سراج» در لرستان با حضور خود در شهر‌های نجف و کربلا، خدمات متنوعی را به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) ارائه داد.

سبزی با بیان فعالیت‌های فضای مجازی استان لرستان در ایام اربعین در کربلا و نجف، افزود: زیارت مجازی امام رضا (ع) برای زائران ایرانی و حتی کشور‌های خارجی، دستگاه شارژ تلفن همراه، ارائه اینترنت رایگان و نمایشگاه «خیمه‌گاه بهشت، اردوگاه جهنم» از خدمات تیم رسانه است.

مسئول موکب رسانه و فضای مجازی ستاد مردمی اربعین استان لرستان عنوان کرد: طی این مدت توانستیم ۲۰ فیلم، کلیپ و مستند، ۲۰ گزارش تصویری و ۲۰ مصاحبه و گفت‌وگو تهیه کرده و برای رسانه‌هایی که درخواست مصاحبه داشتند، به صورت جداگانه مصاحبه می‌گرفتیم.

سبزی با اشاره به نحوه ارائه کار‌های تولید شده به مخاطبین، تصریح کرد: این فیلم‌ها و اخبار تولید شده توسط تیم رسانه ستاد اربعین استان لرستان در صدا و سیمای مرکز استان، شبکه افق، خبرگزاری‌ها، سایت‌های محلی، و فضای مجازی در فضای کشور و استان منتشر شدند و توانستند دل‌های مخاطبان را راهی کربلای معلی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار