سردار اشتری در دیدار با آیت‌الله علم‌الهدی:

تاکنون مشکل امنیتی در مرزها گزارش نشده است

فرمانده ناجا با اشاره به کنگره عظیم اربعین گفت: خوشبختانه تا به امروز، هیچ مشکل امنیتی در مرزها گزارش نشده است.
کد خبر: ۳۱۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ - 31October 2018

تاکنون مشکل امنیتی در مرزها گزارش نشده استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در دیدار با آیت‌الله «سید احمد علم الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گزارشی از اقدامات پلیس در حوزه خدماتی، عملیاتی، فرهنگی و اجتماعی برای زائران اربعین ارائه و اظهار داشت: حضور پرشور دل‌باختگان حسینی (ع) در کنگره عظیم اربعین موجب شد تا این مراسم، با شکوه خاصی برگزار شود و خوشبختانه تا به امروز، هیچ مشکل امنیتی گزارش نشده است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: یک سری ناهماهنگی در موضوع ارز و مسائل گمرکی داشتیم که خوشبختانه با پیگیری سریع ناجا و تلاش همکاران ما به خوبی مدیریت شد.

فرمانده ناجا ضمن تقدیر از پشتیبانی و حمایت‌های امام جمعه مشهد از نیروی انتظامی، گفت: این حمایت‌ها برای کارکنان ناجا که عزم خدمت به مردم، انجام تکالیف و ماموریت‌های مختلف و متنوع را دارند، موجب دلگرمی و انگیزه است.

بنا بر این گزارش، در این دیدار که سردار «محمد کاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی و جمعی از مسئولان ارشد ناجا نیز حضور داشتند، فرمانده نیروی انتظامی سردار «افراسیابی» را به عنوان فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی معرفی کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار