قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

«اقتدار» و «عطوفت» جزو شاخصه‌های پلیس خدمتگزار است

«رحمتی» گفت: اقتدار، رأفت و عطوفت جزو شاخصه‌های پلیس خدمتگزار به شمار می‌رود و این مسئولیت در خدمت به زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) حساسیت و اهمیت مضاعفی دارد.
کد خبر: ۵۸۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶ - 06May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آئین معارفه فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی با حضور سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی و «مالک رحمتی» قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی امروز در مشهد برگزار شد.

رحمتی در این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در برقراری نظم و امنیت پایدار اظهار داشت: از دغدغه‌های مهم تولیت آستان مقدس رضوی، برقراری نظم، آرامش و امنیت زائران حرم مطهر رضوی است که تمامی خادمان این استان با عزم راستین در این حوزه ایفای نقش می‌کنند که پلیس رضوی و یگان حفاظت آستان قدس رضوی نقش محوری در انجام این تکلیف مهم دارند.

وی افزود: اقتدار، رأفت و عطوفت جزو شاخصه‌های پلیس خدمتگزار به شمار می‌رود و این مسئولیت در خدمت به زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) حساسیت و اهمیت مضاعفی دارد.

در ادامه سردار تقوی در سخنانی، خدمت در مسیر برقراری نظم و امنیت پایدار زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) را توفیقی بزرگ و وصف‌ناشدنی برای خادمان خدمت به مردم در فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی برشمرد و ابراز داشت: فرمانده معظم کل قوا در حکم انتصاب فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر تلاش برای جلب رضایت خداوند متعال و در امتداد آن جلب رضایت مردم عزیز تأکید دارند که این افتخار بزرگ در پلیس رضوی با جلب رضایت امام رضا (ع) نیز از معنویت و برکات خاصی برخوردار می‌شود.

در این آئین از خدمات ارزشمند سرهنگ «معتمدالشریعه» تقدیر و سرهنگ «علیرضا حسینعلی‌زاده» به عنوان فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار