حجتی در حاشیه جلسه هیات دولت مطرح کرد؛

تامین مواد اولیه و بسته‌بندی دلیل اصلی افزایش قیمت لبنیات

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به افزایش قیمت لبنیات گفت: آنچه در بازار برای افزایش قیمت جلوه کرده، موضوعاتی از جمله بسته‌بندی یا مواد اولیه است.
کد خبر: ۳۱۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ - 31October 2018

اعلام نشدن قیمت خرید تضمینی گندم برای من نیز سوال استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی ظهر امروز (چهارشنبه 9 آبان‌ماه) در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص افزایش قیمت لبنیات، اظهار داشت: قیمت شیر دامداری‌ها افزایش نیافته است و شیر به طور متوسط 2 هزار تومان از دامداری‌ها خریداری می‌شود. آنچه در بازار برای افزایش قیمت جلوه کرده، موضوعاتی از جمله بسته‌بندی یا مواد اولیه است.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد تنظیم بازار در حال تلاش هستند تا مشخص شود قیمت تمام شده شیر بر اساس قیمت پایه چقدر است و هزینه‌های اضافی تولید کننده چه میزانی است.

حجتی در پاسخ به سوالی پیرامون اعلام نشدن قیمت خرید تضمینی گندم، تصریح کرد: اعلام نشدن این قیمت سوال خود من نیز هست و مرتب در حال پیگیری هستم.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان گفت: شورای اقتصاد مشکلاتی داشته که من با جهانگیری مکاتبه کرده‌ام و وی هم دستور داده  دبیرخانه این شورا موضوع تعیین قیمت تضمینی گندم را در دستور کار قرار دهد و امیدواریم هرچه زودتر این قیمت تصویب شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها