جعفری خبر داد؛

ثبت شش هزار ساعت تاریخ شفاهی فرماندهان دفاع مقدس

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در این موزه تاکنون سه هزار جلسه یا شش هزار ساعت تاریخ شفاهی ثبت و ضبط شده است.
کد خبر: ۳۱۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ - 03November 2018

ضبط شش هزار ساعت تاریخ شفاهی فرماندهان دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «علی اصغر جعفری» مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات آزادسازی سنندج و آیین رونمایی از کتاب «از سنندج تا خرمشهر» پیرامون تاریخ شفاهی سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا که صبح روز شنبه (امروز) در این موزه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اقدامات ارزشمند، نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و دفاع مقدس مشعشع‌ترین دوران انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی افزود: خیلی از توفیقات فعلی ما، به واسطه تلاش‌های است که در دوران دفاع مقدس انجام شده است به عبارت دیگر امنیت فعلی و حتی آرامشی که در عتبات شاهد آن هستیم، نتیجه تلاش‌های دوران دفاع مقدس است؛ پس می‌توان دفاع مقدس را مکتب فکری و راهبردی دانست.

جعفری ادامه داد: در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکنون سه هزار جلسه یا شش هزار ساعت تاریخ شفاهی ثبت و ضبط شده است که تا پایان سال جاری هفت عنوان کتاب از مجموعه خاطرات تاریخ شفاهی فرماندهان را منتشر می‌کنیم.

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد: تاکنون ۱۵ هزار عنوان کتاب هم در کتابخانه این مجموعه گردآوری شده است.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها