استکبارستیزی در کلام شهدای جهادگر خراسان رضوی؛

ما نخواهیم گذاشت آمریکا به اهداف شیطانی خود برسد

جهادگر شهید «علی محمودی» در فرازی از وصیت­نامه خود آورده است: ما نخواهیم گذاشت آمریکا با گرفتن نیروی ایمانمان و انحراف اعتقادمان و القای خود کم بینی و جلوه دادن فرهنگ غربی و ایجاد زمینه اسارت ما، دگر بار به هدف­‌های شیطانی خود برسد.
کد خبر: ۳۱۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ - 03November 2018

وصایای ضد استکباری شهدای جهادگر به مناسبت 13 آبان///ما نخواهیم گذاشت آمریکا به اهداف شیطانی خود برسدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، «تولی» به معنای دوست داشتن دوستان خدا و «تبری» به معنای بيزاری جستن از دشمنان خدا از فروع دين اسلام است که در فرهنگ شيعه جايگاه خاصی دارد.

در طول تاریخ، طاغوت­‌ها و مستکبرین به جهت ظلم و ستمی که به بشریت و همچنین مسلمانان روا داشتند همواره مورد نفرت آنها قرار گرفتند.

با پیروزی انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست استکبار و ایادی آن از ایران، شیطان بزرگ آمریکا برای اینکه وضعیت به قبل از انقلاب بازگردد و منافع از دست رفته‌ آنها دوباره تأمین شود دست به شرارت و فتنه زدند و در طول تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب از هیچ تلاشی برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نبودند.

به برکت رهبری­‌های داهیانه امام راحل و هدایت­‌های روشنگرانه رهبر معظم انقلاب، مردم مقاوم کشورمان در طول انقلاب اسلامی نسبت به مکر دشمنان جمهوری اسلامی شناخت پیدا کردند و در مقابل زیاده­‌خواهی دشمنان ایستادند و توطئه­‌های آنها را نقش بر آب کردند.

این دشمن شناسی به عنوان یکی از مؤلفه­‌های مهم در تداوم انقلاب اسلامی باعث شد که نسل­‌های مختلف با بصیرت افزایی در طول حیات انقلاب مانع فتنه‌­انگیری استکبار شوند و با برخورداری از روحیه استکبار ستیزی چراغ راهی را برای تداوم استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشورمان فرا روی نسل‌­های آینده بیفروزند.

در ادامه، به مناسبت فرارسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار به فرازهایی از وصایای شهدای جهادگر خراسان رضوی با موضوع استکبارستیزی و هوشیاری مردم ایران اسلامی در برابر توطئه‌­های دشمن اشاره خواهیم داشت.  

جهادگر شهید «احمد ارغیانی»:

از ملت مبارز و شریف ایران می­‌خواهم که با وحدت کلمه و اعتصام به حبل الهی تحت لوای اسلام و قرآن و با پیروی از رهبر عزیزمان امام خمینی دست توطئه­‌گران داخلی و خارجی را که در رأس آن آمریکای جهانخوار است، بریده و قوانین عدالت گستر اسلام را پیاده کنند.

جهادگر شهید «سیدمهدی اسلامی­‌خواه»:

جامعه‌­ای که مردم آن بی تفاوت باشند و از حیثیت و شرف و انسانیت خویش دفاع ننمایند، تجاوزگران بر آنها مسلط شده، نکبت و بیچارگی را برای آنان به ارمغان خواهند آورد. چنین جامعه­‌ای نمی­‌تواند شرافتمندانه و سربلند زندگی کند و لباس ذلت زیبنده‌­ترین جامه آنان است. این مردمی که به پیکار بر نمی­‌خیزند باید منتظر بلا و گرفتاری­‌های پی در پی باشند.

جهادگر شهید «سیدمحمد خاتمی»:

خداوندا! مردم ما را یاری بخش که به پاس خون شهیدان هم که شده در گسترش فرهنگ اصیل اسلام کوشا باشند و در سطح جوامع آن را بگسترانند و مردم ما را یاری بخش تا در آزادی قدس عزیز و نابودی مستکبرین کوشا و موفق باشند.

جهادگر «عباسعلی سلیمی»:

در این موقعیت که دشمن غدار و شیطان بزرگ علیه جوهر اسلامی انقلابمان و رهبر عزیزمان امام خمینی دست به توطئه زده و در این موقعیت که اسلام و انقلاب در خطر است، بر همه ما است که در راه خدا پیکار کنیم؛ با هر طریق و شیوه‌­ای که برایمان مقدور است.

جهادگر شهید «قنبر آقایی بجستانی»:

هان ای مستضعفین جهان! کسانی که زنجیرهای استعماری مستکبرین به سرکردگی آمریکا و شوروی پاهایتان را بریده است. ای مظلومان جهان که ظلم شیاطین کمرهایتان را شکسته و استخوان­‌هایتان را خورد کرده؛ خورشید سراسر نور ایران درخشیدن گرفته است. چشمهایتان را باز کنید و در درخشش نور خمینی بر تاریکی­‌ها بتازید و حق مسلم خود را که وراثت زمین و نابودی حکام جور است به اثبات برسانید.

جهادگر شهید «محمودرضا جغتایی»:

ملت! آگاه باشید که آمریکا، این شیطان بزرگ از پا نخواهد نشست و هر روز هر چه در توان دارد به کار می‌­اندازد و از تمامی سیاستمداران بهره می­‌گیرد، که این انقلاب که نور الهی است را خاموش گرداند؛ اما نمی­‌داند که خداوند اراده کرده که نورش را تمام گرداند و به حد کمال برساند؛ هر چند کافران را خوش نیاید.

جهادگر شهید «غلام­رضا عبدالله­‌زاده»:

امروز که استکبار جهانی درصدد برانداختن و از بین بردن حکومت اسلامی در منطقه ایران شده است، وظیفه کلیه مسلمانان است که به ندای «هل من ناصر ینصرنی» رهبر انقلاب امام خمینی لبیک گفته و به کمک و یاری رزمندگان اسلام بشتابند.

جهادگر شهید «علی محمودی»:

ما نخواهیم گذاشت آمریکا با گرفتن نیروی ایمانمان و انحراف اعتقادمان و القای خود کم بینی و جلوه دادن فرهنگ غربی و گرفتن ابتکار از ما و بالاخره با شیوع فساد و انحراف و وارد کردن ما به جامعه مصرفی، با از بین بردن تولیدات کشاورزی و صنعتی و بالاخره ایجاد زمینه اسارت ما دگر بار به هدف­‌های شیطانی خود برسد.

جهادگر شهید «محمود ایمانی‌­مقدم»:

برای حفظ کیان اسلام امروز دیگر مظلومین، دوای اصلی درد قرن­‌ها را در اسلام می­‌بینند و این است که می­‌بینیم که شهدا در لبنان و افغانستان و دیگر نقاط جهان فقط و فقط برای اسلام به خون می‌­تپند و پیام تمامی آنها پیاده شدن احکام اسلامی و رهبری پیامبرگونه امام خمینی است باشد تا از این خون­‌ها سیل پرخروش به راه افتد و بنیان کاخ ظالمان را بر سرشان آوار گرداند و زمینه ظهور امام زمان (عج) آماده شود که پیروزی اسلام در گروه همین شهادت­‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار