یامین‌پور مدیر بخش گفتمان فرهنگی جشنواره جهانی فیلم مقاومت شد

وحید یامین‌پور طی حکمی از سوی محمد خزاعی ـ دبیر پانزدهمین جشنواره جهانی فیلم مقاومت ـ برای مدیر بخش گفتمان فرهنگی این رویداد سینمایی انتخاب شد.
کد خبر: ۳۱۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ - 03November 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، وحید یامین‌پور طی حکمی از سوی محمد خزاعی ـ دبیر پانزدهمین جشنواره جهانی فیلم مقاومت ـ برای مدیریت بخش گفتمان فرهنگی این رویداد سینمایی انتخاب شد.

متن حکم به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر وحید یامین پور

با سلام و احترام

نظر به شایستگی، توانمندی و تجربه غنی، شما را برای مدیریت بخش «گفتمان فرهنگی جشنواره جهانی فیلم مقاومت» انتخاب می‌نمایم. بخش گفتمان فرهنگی جشنواره یکی از ارکان و مولفه‌های مهم این رویداد سینمایی در عرصه بسترسازی و ایجاد فضای گفتگو و مناظره برای تبیین و تقویت بنیان‌ها و مبانی فکری و نظری فرهنگ انقلاب و مقاومت به شمار می‌آید. انتظار می‌رود به دلیل صبغه و سابقه جنابعالی در حوزه‌های اندیشه ورزی فرهنگ و هنر؛ با بهره‌گیری از هم‌اندیشی و هم‌افزایی اندیشمندان، تحلیل گران و صاحبان آراء و نظر، فضایی مطلوب و تاثیرگذار در جشنواره بوجود آید. موفقیت و سربلندی شما را از خداوند متعال خواستارم.»

بنا بر این گزارش،‌ وحید یامین پور دکتری حقوق و عضو هیات علمی دانشگاه، رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و دبیر اتحادیه جوانان مسلمان تقریبی است. همچنین، در کارنامه وی، مدیریت گروه اندیشه رادیو جوان، مستندسازی، کارشناس مجری، کارگردانی برنامه‌های تلویزیونی، معاونت پژوهشی دانشکده خبر و مدیرکلی مطالعات فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به چشم می‌خورد.

شورای سیاستگذاری جشنواره جهانی فیلم مقاومت به منظور تقویت ابعاد محتوایی و تحلیلی این رویداد سینمایی و ایجاد فرصت برای علاقمندان مباحث نظری و تئوریک و اهتمام و نگاه جدی‌تر به مبانی و مفاهیم سینما و فرهنگ مقاومت بخش گفتمان فرهنگی را ایجاد کرد. در دوره‌های گذشته جشنواره در این بخش چهره‌هایی چون: مهندس عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو شورای عالی فضای مجازی، دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد دانشگاه و پژوهشگر، دیوید بارسامیان کارشناس و تحلیلگر سیاسی از آمریکا، دکتر محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، «آیت الله حائری شیرازی»، «حجت‌الاسلام میرباقری» و ... به ایراد سخنرانی پرداخته‌اند.

پانزدهمین جشنواره جهانی فیلم مقاومت با شعار «تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس طی روزهای 5 تا 9 آذر ماه سالجاری به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار