مسئول نماینده ولی فقیه سپاه شهرستان اراک:

رسالت امروز دانش‌آموزان مجاهدت در جبهه علم و دانش است

حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» گفت: امروز که در جنگ نرم با دشمنان قرار داریم و دانش‌آموزان، رزمندگان این عرصه هستند که با پیشرفت در حوزه‌های علم و دانش باید حماسه‌آفرینی کنند.
کد خبر: ۳۱۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ - 03November 2018

رسالت امروز دانش آموزان مجاهدت در جبهه علم و دانش استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اراک، در یادواره شهدای دانش‌آموز که در دبیرستان «شکرایی» اراک برگزار شد، با اشاره به نقش موثر دانش‌آموزان در جنگ تحمیلی، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان دانش‌آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده‌ای داشته و با طلایه‌داری در جبهه‌ها و تقدیم بیش از ۳۶ هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده در طول دوران جنگ تحمیلی، دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی به‌خوبی ادا کردند.

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس دانش‌آموزان از پشت میز‌های تحصیل خود برخاسته و پا در میدان نبرد و پیکار با دشمنان گذاشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اراک تصریح کرد: هنوز هم این جنگ ادامه داشته و رسالت امروز دانش‌آموزان مجاهدت در عرصه‌های علمی و دانش و فناوری است.

حجت‌الاسلام عبدی با تاکید بر حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: ۱۳ آبان که روز مبارزه با استکبار جهانی با نام روز دانش‌آموز نامگذاری شده و یادآور سه رویداد مهم تاریخ کشور ماست.

وی ادامه داد: همه با هم با شرکت در راهپیمایی این روز، به دشمن نشان می‌دهیم که ایران اسلامی پاینده و سرزنده است و در مقابل هیچ قدرت خارجی سر خم نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار