استاندار تهران:

حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نمایانگر مقابله با سیاست های خصمانه آمریکاست

استاندار تهران گفت: مقابله با سیاست های آمریکا علیه کشور یکی از اهداف حضور مردم در راهپیمایی است.
کد خبر: ۳۱۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸ - 04November 2018

حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نمایانگر مقابله با سیاست های خصمانه آمریکاستبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم، از جمله دانش آموزان و جمعی از مسئولان از مقابل لانه جاسوسی- سفارت پیشین آمریکا در تهران- آغاز شد. شعار راهپیمایی امسال علاوه بر شعار همیشگی مرگ بر آمریکا،‌ شعار هیهات منا الذله بود.

شخصیت‌های سیاسی و نظامی کشور نیز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در حضور داشتند. استاندار تهران نیز  با حضور در این مراسم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران گفت: ۱۳ آبان روز مبارزه با امپریالیسم جهانی است و هرسال شاهد حضور گسترده تر مردم در این مراسم هستیم.

وی افزود: امسال راهپیمایی ۱۳ آبان ماه شرایط ویژه ای نسبت به سال های گذشته دارد و آمریکا امسال به شکل یکجانبه از برجام خارج شد و جنگ اقتصادی را علیه کشور آغاز کرده است.

استاندار تهران گفت: مردم ایران امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه گسترده تر از قبل حضور یافتند تا پاسخ آمریکا را محکم تر از همیشه بیان و از انقلاب و ارزش های اسلام و نظام خود دفاع کنند.

مقیمی با تاکید براینکه حضور دانشجویان و دانش آموزان در این راهپیمایی عزم و اراده جوانان را بازگو می کند تصریح کرد: مقابله با سیاست های آمریکا علیه کشور یکی از اهداف  حضور مردم در راهپیمایی است و به عنوان مسئولان کشور تلاش می کنیم راه برای فعالیت جوانان گسترده شود تا جوانان در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و پاسخ آمریکا را علاوه بر این راهپیمایی در کارخانجات، دانشگاه ها و بخش های اقتصادی بیان کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها