یادداشت/ سیدمسعود علوی

زوال آمریکا

چرا نشانه های زوال آمریکا آشکار شده است؟ چرا پس از چهل سال نبرد بی حاصل آمریکا با ملت ایران هنوز فریاد مرگ بر آمریکا بیش از همیشه در ایران اسلامی بلند است؟
کد خبر: ۳۱۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ - 05November 2018

زوال آمریکابه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، چرا نشانه های زوال آمریکا آشکار شده است؟ چرا پس از چهل سال نبرد بی حاصل آمریکا با ملت ایران هنوز فریاد مرگ بر آمریکا بیش از همیشه در ایران اسلامی بلند است؟ چرا آمریکا پس از ماجرای طبس هرگز به فکر حمله نظامی به ایران نیفتاد؟ پاسخ، روشن است؛ خداوند با ملت ایران است و ظالمان را نابود خواهد کرد این وعده حتمی است.حق، ماندنی و باطل، رفتنی است. آمریکایی ها پس از ماجرای طبس به این حقیقت رسیدند که قبل از اینکه از مقاومت ملت ایران پاسخی دریافت کنند، خداوند در کمین دشمنان ملت ماست و از آنها انتقام خواهد گرفت.

این است سرّ احتیاط آمریکا در عدم حمله نظامی به ایران. دیروز ملت ایران در سراسر کشور به خیابان ها ریختند و هر چه فریاد داشتند بر سر آمریکا کشیدند.13 آبان امسال تماشایی ترین حضور ایرانیان در عرصه استقلال خواهی و مبارزه با آمریکا بود. بلاهت ترامپ باعث شد فصل جدیدی از خصومت ورزی خود علیه ملت ایران را در روز 13 آبان رونمایی کند.

همین مسئله موجب شد جوانانی که به خیابان آمدند، فریاد؛ «آمریکا، آمریکا، مرگ به نیرنگ تو - خون جوانان ما می چکد از چنگ تو« بیش از سال های گذشته شنیده شود. دیروز نسلی به خیابان ها آمده بود که برای دفاع از اسلام و قرآن و ایران به شهید محسن حججی اقتدا کرده بود. دیروز نسلی به خیابان ها آمده بود که به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی برای آزادی قدس افتخار می کرد و حاضر بود در این راه، سر بدهد. دیروز در همه خیابان های ایران فریاد لبیک یا حسین (ع) و لبیک یا خامنه ای طنین انداز بود. دیروز ماهواره های آمریکا حضور عظیم و گسترده ملت ما را در حال و هوای استکبارستیزی و آمریکاستیزی ثبت کردند و صدا و تصویر فریاد تنفر جوانان ایران را تا راهروهای کاخ سفید، واتاب دادند.

امروز ترامپ، رئیس جمهور آمریکا منفورترین فرد در نزد ملت ایران و ملل مستضعف جهان است. او نماد قلدرمآبی، خشونت، دریدگی و دروغگویی است. دیروز مردم ایران با فریادهای دشمن شکن، آمده بودند تا موتور زورگویی ترامپ را پایین آورند و بگویند انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود، همان طراوت و تازگی سال های نخستین پیروزی را دارد.

ملت ایران، چهل سال مردانه ایستاد و نگذاشت نقشه های شوم آمریکا در منطقه، عملیاتی شود. رزمندگان مقاومت ،عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن را از چنگال آمریکا بیرون کشیدند و نگذاشتند آنها را به ضرب و زور دلار قارون های منطقه ببلعند.

مردم آمده بودند که بگویند ما جلوی «فریب» و «نفوذ» آمریکایی ها را گرفته ایم. مسئولین، محکم بایستند و با اقتدا به امام (ره) و رهبری، همصدا با ملت ایران فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس سر دهند.

تحریم های آمریکا، مردم ایران را هدف قرار داده است. مردم هم دیروز قلب سیاه کاخ نشینان در واشنگتن و برخی حکام قارون صفت منطقه را هدف قرار دادند و برای آنها مرگ و نابودی آرزو کردند. دیروز طنین شعار مرگ بر آمریکا، ستون کاخ های ستمگران معاصر را به لرزه درآورد و آنها را از اعمال تجاوزکارانه خود پشیمان کرد.

اطمینان داریم خدا با ماست و با مشت ملت ایران، شیطان بزرگ را با زوال همیشگی، مجازات خواهد کرد.

منبع: روزنامه رسالت

نظر شما
پربیننده ها