فراخوان و مسابقه عکاسی از مراسم اربعین حسینی (ع)

موکب علی بن موسی الرضا (ع) متعلق به بسیج شهرداری تهران، اولین دوره مسابقه عکس را با موضوع پیاده روی اربعین برگزار می‌کند.
کد خبر: ۳۱۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ - 06November 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، موکب علی بن موسی الرضا (ع) - (عمود 707) متعلق به بسیج شهرداری تهران، اولین دوره مسابقه عکس را با موضوع پیاده روی اربعین برگزار می کند.

در همین راستا محور‌های مسابقه با عناوین جلوه‌های ناب از حضور کودکان و سالمندان، ایثار و فروتنی خدام در خدمات رسانی به زائران اهل بیت (ع)، جلوه‌هایی از حضور پیروان سایر ادیان و مذاهب، جلوه‌های معنوی از حضور در مراسم‌ها، نذورات، اشک‌ها و ارادت‌ها، جلوه‌های ناب از برگزاری با شکوه نماز جماعت، جلوه‌های زیبا از حضور خانواده در مراسم پیاده روی اربعین، عکس خانوادگی با صحن نمادین علی بن موسی الرضا (ع) - عمود 707، عکس‌های 2 و یا چند نفره با مردم عراق در نظر گرفته شده است.

به منظور ارج نهادن به مشارکت زائرینی که بخشی از تجارب و لحظات ناب خود را در این رویداد جهانی با ما به اشتراک گذاشته‌اند، جوایز نفیسی پیش بینی شده است که به سه نفر برگزیده توسط آراء هیئت داوران جایزه نفیس و لوح تقدیر و به 50 نفر بعدی که بر اساس بیشترین پسند مردم انتخاب شوند هدایای غیر نقدی اهدا می شود.

مهلت ارسال عکس‌ها حداکثر تا سی‌ام آبان ماه سال جاری در نظر گرفته شده است و آثار باید در پیچ شخصی صاحب اثر منتشر و آدرس صفحه مسابقه به نشانی @picmoukeb707 در تصاویر منتشر شده tag شود و یا از هشتک #موکب 707 در متن پست استفاده شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار