پیام تسلیت نماینده ولی فقیه به مناسبت شهادت «سید نور خدا موسوی»

آیت الله سید احمد میر عمادی نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت شهادت «سید نور خدا موسوی» جانباز 100 درصد پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۳۱۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ - 07November 2018

به گزارش دفاع پرس از خرم آباد، آیت الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در استان لرستان  امروز چهارشنبه (16 آبان‌ماه) در پیامی شهادت «سید نور خدا موسوی» را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت  آیت الله «سید احمد میر عمادی» نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد آمده است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ  فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ  وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

سر انجام شهید زنده «سید نور خدا موسوی» پس از تحمل یک دهه درد و رنج جانبازی در راه خدا، در شب رحلت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم)  و شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) به لقاء الله پیوست.

او که در عرصه مبارزه تروریست ها به  منظور  پاسداری از امنیت ایران اسلامی جانش را در طبق اخلاص گذاشت ، در دوران جانبازی محور تجدید عهد و پیمان با شهداء و الگوئی برای تحکیم باورها و تقویت روحیه ها گردید .

اینجانب شهادت این اسوه شجاعت و مقاومت را به مردم ولایتمدار استان لرستان  به ویژه به فرزندان گرانقدر و همسر صبور و خستگی ناپذیر ایشان، تبریک و تسلیت عرض می کنم و برای این شهید عزیز علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر الهی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار