دبیر شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات:

وصیت‌نامه‌های شهدا چراغی در تاریکی عصر غیبت است

دبیر شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شهدا در عصر حاضر راه و رسم ولایتمداری و اطاعت پذیری را به خوبی به ما نشان داده‌اند و وصیت‌نامه‌هایشان چراغی در تاریکی عصر غیبت است.
کد خبر: ۳۱۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹ - 08November 2018

به گزارش دفاع پرس از ساری،‌ حجت‌الاسلام «جابر قلیان» دبیر شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امشب در یادواره شهید «هادی عابد» در روستای بادله شهرستان میاندرود با تسلیت ایام شهادت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اظهار داشت: اهل بیت (ع) به ما یا دادند که در صراط المستقیم نه افراط داریم و نه تفریط و در این راه تندی و کندی مردود است.

وی با اشاره به اینکه این صراط المستقیم بر پایه ولایت‌مداری ما بوده است، گفت: باید اهل بیت (ع) معیار اندازه‌گیری لحظه به لحظه  زندگی ما باشند و گرنه هرگز در مسیری که به آن صراط مستقیم گفته می‌شود، قرار نمی‌گیریم.

دبیر شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: شهدای والا مقام ما این موضوع را به خوبی درک کرده و در تبعیت از ولی زمان خود به جایگاهی رسیدند که خدا مشتری و خریدار آنها شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم در عصر حاضر و در زمان غیبت ولی خدا در زمین راه و رسم ولایتمداری و اطاعت پذیری از واجباب الهی را به خوبی به ما نشان داده‌اند و وصیت نامه‌هایشان چراغی در تاریکی عصر غیبت است.

قلیان گفت: تأسی به شهدا ضامن استمرار ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که ملت ایران با تأسی به ولایت همواره در مسیر تداوم جمهوری اسلامی ثابت قدم تلاش کرده و گام بر‌می‌دارد؛ لذا برگزاری یادواره های شهدا به دلیل این است تا ما روش و منش شهدا را یاد گرفته و دنبال کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها