وزیر کشور در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه‌ای در جهت آموزش و فرهنگ‌سازی

عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: باید در عرصه آموزش، آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی در جامعه بتوان از ظرفیت رسانه‌ای استفاده مناسبی کرد.
کد خبر: ۳۱۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ - 11November 2018

ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه‌ای در جهت آموزش و فرهنگ‌سازیبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه یکصد و هشتمین جلسه شورای اجتماعی کشور با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سیاست و هدف‌گذاری‌ها انجام شده در حوزه رسانه ملی با اشتراک معنا، درک دقیق موضوع و هماهنگی بسیار خوب در این زمینه شکل می‌گیرد.

وی افزود: برنامه‌های ارائه شده از سوی دوستان نشان دهنده این است که طی یک سال گذشته در حوزه سینما و صدا و سیما هدف‌گذاری صورت گرفته است.

وزیر کشور با بیان اینکه باید در عرصه آموزش، آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی در جامعه بتوان از ظرفیت رسانه‌ای استفاده مناسبی کرد، افزود: البته لازم است در این موضوع اجتماعی مردم به طور مستقیم درگیر و در صحنه حضور پیدا کنند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی جزء سیاست‌هایی بود که در جلسه امروز مطرح شد، امیدوارم با پیگیری‌های مستمر، پیوست فرهنگی - اجتماعی شامل اهداف و سیاست‌ها تنظیم و در نهایت بتوانیم آن را برای اجرا ابلاغ کنیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار