روحانی در جمع خبرنگاران:

آیت‌الله مهدوی کنی از سرداران بزرگ صحنه انقلاب بود‌

رییس جمهور گفت: حضرت آیت الله مهدوی کنی از سرداران بزرگ صحنه انقلاب بود که خداوند ایشان را مشمول رحمت خود فرماید. وی برای استقرار و تعالی انقلاب و اجرای برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار تلاش کردند.
کد خبر: ۳۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸ - 22October 2014

آیت‌الله مهدوی کنی از سرداران بزرگ صحنه انقلاب بود‌

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رییس جمهور کشورمان در جریان نهمین سفر استانی وارد زنجان شد که در فرودگاه این شهر در گفت و گویی با خبرنگاران اظهار داشت: در این سفر طرح هایی را که قرار است در مدت فعالیت این دولت در استان اجرایی شود، با مسئولان استانی در میان خواهم گذاشت.

رییس جمهور افزود: در این سفر ضمن بهره مندی از نقطه نظرات مردم و مسئولان محلی، پیشرفت کارها را در ماه هایی که از فعالیت این دولت می گذرد، مرور خواهیم کرد.

روحانی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مردم عزیز و بزرگوار زنجان به عنوان عاشقان مکتب ولایت به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین و مراسم عزاداری با شکوه آنها همواره مورد تجلیل ملت ایران هستند، تصریح کرد: همچنین بسیار خوشحالم که این سفر به استان زنجان در آستانه فرارسیدن ماه محرم انجام می شود و عطر حسینی امسال ابتدا از این استان به مشام ما می رسد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم ملت ایران در سایه ولایت و تحت نظر ائمه طهار(ع) به راه استقلال و توسعه خود ادامه دهند و همه بزرگان و مردانی که برای استقرار و تعالی انقلاب و اجرای برنامه های نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده اند از جمله حضرت آیت الله مهدوی کنی از سرداران بزرگ این صحنه که دیروز به دیار حق شتافت و دیگر بزرگانی که از دنیا رفته و یا شهید شده اند مشمول رحمت خداوند باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار