شهریاری در تذکری خواستار شد:

مسئولان مانع فعالیت اشرار در استان سیستان و بلوچستان شوند

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درتذکری درصحن علنی خواستار ایجاد موانع برای فعالیت اشرار دراستان سیستان و بلوچستان ازسوی مسئولان شد.
کد خبر: ۳۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵ - 22October 2014

مسئولان مانع فعالیت اشرار در استان سیستان و بلوچستان شوند

 به گزارش خبرنگارپارلمانی دفاع پرس، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در صحن علنی امروز ضمن تسلیت درگذشت آیت الله مهدوی کنی، گفت: متأسفانه جنایتکاران تکفیری یکی از معلمان منطقه را به جرم معلم بودن در قصربند سیستان و بلوچستان با اسلحه کلاشینکف به شهادت رساندند.

وی با بیان این مطلب که عزیزانی که همایش می گذارند و می گویند امنیت نسبی در منطقه برقرار شده است منظورشان این است که امنیت برای اشرار ایجاد کرده اند یا مردم عادی؟ افزود: با این گونه اظهارات نمی توانم به نارضایتی های مردم منطقه از مسائل امنیتی جواب منطقی بدهم درحالی که  وزیر کشور مرتب دم از امنیت می زند که جوانان به شهادت می رسند آیا باید یکبازعزیزانش گروگان ویا کشته شود تا درک کند مردم در این استان چه می کشند؟

شهریاری در ادامه خطاب شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: چرا شورای عالی امنیت ملی در مورد مسئله رسیدگی به اشرار در منطقه به صورت جدی اقدامی انجام نمی دهد؟ آیا اطلاعاتی که به مسئولان کلان نظام داده می شود یک سویه نیست؟ آیا فرمانداران بومی نباید به عنوان رئیس شورای تأمین شهرستان جوابگوی نا امنی های موجود باشند و در صورت عدم توان اجرای مسئولیت های خود کنار بروند؟ آیا وزیر آموزش و پرورش در حفظ جان معلمان خود وظیفه ای ندارد؟ چرا بعد از به شهادت رسیدن این معلم در منطقه تا برقراری امنیت جانی مدارس تعطیل نشده است؟

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان در خاتمه گفت: تا کی می توان در زاهدان و زابل جنازه شهید به دوش کشید و خانواده ها را عزادار دید؟ امید است مسئولان قبل از اینکه خشم مردم غیور استان دامانشان را بگیرد به خود آیند و اقدام عاجلی برای رفع نا امنیتی های موجود انجام دهند همچنین از مجلس شورای اسلامی می خواهم به وضعیت نا امنی در این استان رسیدگی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار