در بازدید از یگان‌های غرب کشور صورت گرفت؛

قدردانی سرلشکر موسوی از کارکنان ارتش در امداد‌رسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با سالگرد زلزله استان کرمانشاه از کارکنان ارتش در امداد‌رسانی به‌موقع به زلزله‌زدگان منطقه غرب کشور قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۱۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ - 12November 2018

قدردانی سرلشکر موسوی از کارکنان ارتش در امداد‌رسانی به زلزله‌زدگان غرب کشوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر به استان کرمانشاه با حضور در تیپ 181 زرهی نیروی زمینی ارتش مستقر در اسلام آباد غرب، از بخش‌های مختلف این یگان بازدید و از کارکنان ارتش در امدادرسانی به موقع به زلزله‌زدگان منطقه غرب کشور قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از اماکن، ستون‌های خودرویی و ادوات زرهی تیپ 181 زرهی اسلام آباد غرب، آمادگی رزمی و تاکتیکی این تیپ را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در ادامه این سفر از نمایشگاه ابتکارات، تحقیقات و دستاورد‌های کارکنان نمونه و نخبه تیپ 181 زرهی بازدید کرد. همچنین دیدار صمیمی با فرمانده، رئیس عقیدتی سیاسی و فرمانده حفاظت اطلاعات این تیپ از دیگر برنامه‌های بازدید امیر سرلشکر موسوی بود.

در این بازدید که امیر سرتیپ «حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز فرمانده کل ارتش را همراهی می‌کرد، فرمانده تیپ 181 زرهی و دیگر فرماندهان تا رده گردان به ارائه عملکرد یگان خود پرداختند.

فرمانده کل ارتش در ادامه سفر خود، با حضور در منزل شهید «احمد زارعی» با خانواده این شهید والامقام در شهر کرمانشاه دیدار کرد. سرلشکر موسوی همچنین در منزل جانباز «پرویز پناهی» حضور یافت و با وی گفت‌وگو کرد.

بنا بر این گزارش، ارتش جمهوری اسلامی ایران از لحظات نخست وقوع زلزله غرب کشور در صحنه امدادرسانی و خدمت‌رسانی به مردم حضور یافت و خدمات شایانی به هموطنان زلزله زده ارائه کرد که قدرشناسی ملت فهیم ایران اسلامی بویژه مردم غیور و صبور کرمانشاه و سرپل ذهاب را از ارتش و نیرو‌های مسلح در پی داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها