تحلیلگر انگلیسی: مقاومت تنها راه حل مسئله فلسطین است

یک پژوهشگر که در شهر لستر انگلستان مستقر است ضمن تشریح دلایل افزایش پرخاشگری‌های رژیم صهیونیستی گفته که مقاومت تنها راه حل مسئله فلسطین است.
کد خبر: ۳۱۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ - 13November 2018

تحلیلگر انگلیسی: مقاومت تنها راه حل مسئله فلسطین استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، یک تحلیلگر سیاسی و پژوهشگر مسائل اسلام در شهر «لستر» انگلستان، با توصیف رژیم صهیونیستی به عنوان «موجودیتی مجرمانه» تصریح کرد فلسطینی‌ها تنها با مقاومت می‌توانند این رژیم را از اراضی‌شان بیرون کنند. 

«شبیر حسنالی» در مصاحبه‌ای با درباره درگیری‌های میان اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها گفت: «[این درگیری‌ها] از زمان تسلیم سازمان ملل در برابر پروژه صهیونیسم به دستور پنج عضو دائم خود و تولد این موجودیت صهیونیستی که بر اساس غارت و قتل بنا شده، در جریان بوده‌اند.»

این پژوهشگر مسائل اسلامی در ادامه تأکید کرد: «در واقع، تنها راه برای حل مسئله فلسطین، مقاومت است، مقاومتی که در تمامی جوانب جریان داشته باشد.»

وی درباره دلیل افزایش خشونت‌ها و تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی هم گفت: «احساس می‌کنم که صهیونیست‌ها دارند بی‌رحم‌تر و بی‌رحم‌تر می‌شوند و این دلیل دارد. اول اینکه می‌بینیم که هیچ‌کدام از قدرت‌های جهانی هیچ‌گاه صهیونیست‌ها را بابت رفتارهای قبیحشان پاسخگو نمی‌کنند. به آنها اجازه داده می‌شود بدون هیچ تبعاتی، جنایت علیه بشریت مرتکب شوند.»

حسنالی تأکید کرد: «از طرف دیگر، جدا از عدم انتقاد قدرت‌های جهانی، مسئله شمشیر دموکلسی است که لابی صهیونیست بالای سر دنیا نگاه داشته است. هر صحبتی که علیه جرائم اسرائیل شود فوراً «یهودستیزانه» و «نژادپرستانه» تلقی می‌شود.»

 او درباره احتمال وقوع جنگ تمام عیار بین رژیم صهیونیستی و حماس هم گفت: «فکر می‌کنم جنگ تمام‌عیار میان صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها هیچ‌وقت متوقف نشده؛ فقط وضعیت آن از داغ به گرم، گرم به سرد، سرد به گرم و گرم به داغ تغییر کرده است.»

وی اضافه کرد: «این جنگ از زمانی که سازمان ملل به دستور پنج عضو دائم خود تسلیم پروژه صهیونیستی شد ادامه داشته است.»

این پژوهشگر تأکید کرد: «در گذشته، صهیونیست‌ها در وضعیت جنگ داغ با فلسطینی‌ها بوده‌اند و در گذشته موفقیت‌هایی به دست می‌آوردند اما از سال 2000 وضعیت تغییر کرده و صهیونیست‌ها شاهد بوده‌اند صهیونیست‌ها چطور در لبنان شکست خوردند، چطور مقاومت اسلامی با خفت و خواری آنها را از لبنان بیرون انداخت.»

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار