بازدید فرمانده کل ارتش از تیپ ۳۵ واکنش سریع نزاجا+ تصاویر

امیر سرلشکر موسوی در ادامه حضور خود در استان کرمانشاه از تیپ ۳۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.
کد خبر: ۳۱۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ - 14November 2018

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در تیپ ۳۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش مستقر در کرمانشاه از آمادگی رزمی و تاکتیکی این تیپ بازدید کرد.

در این بازدید، فرمانده کل ارتش ابتکارات، تحقیقات و دستاورد‌های کارکنان نخبه را مورد ارزیابی قرار داد.

بازدید فرمانده کل ارتش از تیپ ۳۵ واکنش سریع نزاجا

در طول این بازدید، فرمانده تیپ ۳۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش و سایر فرماندهان این تیپ، گزارش‌های لازم را به سرلشکر موسوی ارائه کردند.

همچنین جمعی از کارکنان نمونه تیپ ۳۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش عملیات کمین و ضد کمین، رهایی گروگان و عملیات رزمی را برای فرمانده کل ارتش به نمایش گذاشتند.

بازدید فرمانده کل ارتش از تیپ ۳۵ واکنش سریع نزاجا

دیدار فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرمانده تیپ ۳۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش و مسئولان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این تیپ و عیادت از بیماران بستری در بیمارستان ۵۲۰ کرمانشاه از دیگر برنامه‌های انجام شده در این بازدید بود.

بازدید فرمانده کل ارتش از تیپ ۳۵ واکنش سریع نزاجا

گفتنی است در طول بازدیدِ امیر سرلشکر موسوی از تیپ ۳۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ حیدری فرمانده این نیرو نیز فرمانده کل ارتش را همراهی می‌کرد.

بنا بر این گزارش، فرمانده کل ارتش در بدو ورود به تیپ ۳۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش، با حضور در یادمان شهدا، به مقام شامخ شهیدان ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهدای گمنام ادای احترام کرد.

بازدید فرمانده کل ارتش از تیپ ۳۵ واکنش سریع نزاجا

خاطرنشان می‌سازد، فرمانده کل ارتش در ادامه حضور خود در استان کرمانشاه، در جلسه هم‌افزایی با فرماندهان سایر نیرو‌های مسلح این استان اعم از فرماندهان قرارگاه سپاه پاسداران، فرماندهی نیروی انتظامی، فرمانده مرزبانی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس دادسرای نظامی با اشاره به اهمیت وحدت بین نیرو‌های مسلح بر لزوم برگزاری جلسات هم‌افزایی تأکید کرد و این اقدامات را در راستای اجرایی شدن تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار