سردار حاجی‌زاده:

رژیم صهیونیستی ظرف ۴۸ ساعت شکست را در غزه پذیرفت

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز مردم در محاصره کامل نوار غزه قدرتی را خلق کردند که سبب شد تا رژیم صهیونیستی ظرف ۴۸ ساعت برای برقراری آتش‌بس دست به دامن کشورهای دیگری‌ شود و ‌این‌ یعنی آنها شکست را رسما پذیرفته‌اند.
کد خبر: ۳۱۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ - 15November 2018

رژیم صهیونیستی ظرف ۴۸ ساعت شکست را در غزه پذیرفتبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «امیر علی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سردار طهرانی‌مقدم در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات نیروهای مقاومت در غزه اظهار داشت: امروز مردم در محاصره کامل نوار غزه قدرتی را خلق کردند که سبب شد تا رژیم صهیونیستی ظرف ۴۸ ساعت برای برقراری آتش بس دست به دامن کشورهای دیگری‌ شود و ‌این‌ یعنی آنها شکست را رسما پذیرفته‌اند.

وی‌ تصریح کرد: فلسطینی‌ها ظرف این ۴۸ ساعت در محاصره کامل، به گونه‌ای عمل کردند که ارتش اسرائیل که خود را چهارمین ارتش بزرگ جهان می‌شمارد، دست‌هایش را بالا گرفت و با این معیار بدین ترتیب می‌توان به قدرت دفاعی ایران پی‌ برد.

فرمانده نیروی‌ هوافضای سپاه با اشاره به اینکه سعودی‌ها به لحاظ بودجه دفاعی در رتبه سوم جهان قرار دارند، خاطرنشان کرد: با این وضع آقای ترامپ می‌گوید که اگر حمایت‌مان را از عربستان برداریم ظرف ۳ هفته از بین خواهد رفت.

وی در خصوص توان دفاعی گفت: قدرت دفاعی ما را باید از زبان دیگران شنید؛ وقتی که آقای ترامپ درباره قدرت ایران حرف می‌زند و قدرت ما را به رخ عرب‌های منطقه می‌کشد، یعنی اینکه بدانید ایران کشوری توانمند است.

سردار حاجی زاده گفت: ایرانی که از فاصله ۵۷۰ کیلومتری قادر است، تروریست‌ها را در یک ساختمان از بین ببرد، یعنی دارای قدرت بازدارندگی و توان دفاعی فزاینده ای است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها