با حضور استاد ستارپور:

نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان بسیج کرمانی افتتاح شد

نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان بسیجی استان کرمان در نگارخانه شهیدآتشی افتتاح شد.
کد خبر: ۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳ - 20October 2013

نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان بسیج کرمانی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان بسیجی استان کرمان عصردیروزدر نگارخانه شهید غلامرضا آتشی واقع در پارک مطهری کرمان برگزار شد.

برگزاری این نمایشگاه پس از اعلام فراخوانهای درون سازمانی ویژه بسیجیان بود که با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان و انجمن خوشنویسی این سازمان صورت گرفت.

این نمایشگاه به مدت یک هفته صبحها از ساعت 8 تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 20 پذیرای علاقمندان به هنر خوشنویسی است.

مسئول امور انجمنهای سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان در حاشیه این مراسم در گفتوگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: برپایی نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان بسیج استان کرمان به مناسبت آغاز هفته خوشنویسی و همزمان با دهه ولایت انجام شد.

ابوذر حسینینسب تصریح کرد: در فراخوان این آثار 90 اثر از خوشنویسان با ذوق کرمانی با مدرک عالی، ممتاز و فوق ممتاز به دست ما رسید که پس از نظارت داوران به این نمایشگاه راه یافتند و تمام این آثار دارای کیفیت بالایی هستند.

وی با بیان اینکه آثار این نمایشگاه غیرفروش است، ابراز داشت: سازمان بسیج انجمنهایی دارد که در دستور کار و وظایف آنها فعالیتهایی لحاظ شده و ملزم به انجام آن هستند از جمله برگزاری کارگاهها و نمایشگاهها که به رونق این انجمنها و جذب مخاطبان بسیجی میافزاید.

حسینینسب از برگزاری کارگاه خوشنویسی خبر داد و عنوان کرد: چهارشنبه آینده ویژه هنرمندان بسیجی که دارای مدرک خوشنویسی عالی، ممتاز و فوق ممتاز باشند با حضور استاد «اسفندیار ستارپور» که از اساتید پیشکسوت برجسته کشور است، کارگاهی برگزار میشود.

وی افزود: این کارگاه در محل سالن اجتماعات سازمان بسیج اقشار واقع در خیابان فردوسی، روبروی خیابان سپه است و شماره 2233515 را برای کسب اطلاعات بیشتر قرار دادیم.

حسینینسب با اعلام اینکه کار داوری جشنواره دوسالانه عکس استانی امروز به پایان رسید، بیان داشت: به احتمال زیاد اختتامیه این مراسم در آبان ماه صورت میگیرد.

وی خاطرنشان کرد: سال جاری کرمان میزبان جشنواره کشوری عکس بسیج است که این مراسم در اسفندماه با حضور برگزیدگان کشوری برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار