مسئول بسیج رسانه لرستان:

رویکرد بسیج رسانه تعامل با همه احزاب و جناح‌هاست

«رضا مریدی اصل» گفت: رویکرد بسیج رسانه استان فراجناحی و تعامل با همه احزاب و جناح‌هاست، ضمن این‌که همواره درصدد برقراری تعادل و تعامل با همه رسانه‌ها هستیم.
کد خبر: ۳۱۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ - 20November 2018

رویکرد بسیج رسانه تعامل با همه احزاب و جناح هاستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «رضا مریدی‌اصل» مسئول بسیج رسانه لرستان، اظهار داشت: رویکرد بسیج رسانه استان فراجناحی و تعامل با همه احزاب و جناح‌هاست، ضمن اینکه همواره درصدد برقراری تعادل و تعامل با همه رسانه‌ها هستیم.

وی گفت: تاکنون ۳۵۰ عضو رسانه‌ای در لرستان شناسایی شده‌اند که برخی‌ها از آن‌ها رسانه‌های مکتوب و برخی نیز از فعالین حوزه فضای مجازی هستند.

مریدی اصل، با اشاره به برگزاری جشنواره ابوذر، افزود: تاکنون اعتبارات لازم جهت انجام جشنواره ابوذر تأمین نشده است؛ بنابراین نمی‌توانیم نظرات نهایی را راجع به جزئیات برگزاری این جشنواره بیان کنیم.

مسئول بسیج رسانه لرستان عنوان کرد: در تلاش هستیم با برگزاری نشستی با خبرنگاران، نقاط قوت و نقاط ضعف جشنواره ابوذر سال گذشته را بررسی کنیم تا جشنواره پیش‌رو از مشکلات کمتری برخوردار باشد.

مریدی اصل با بیان این‌که هیچ برنامه‌ای در جهت رعایت اعتدال با هیچ یک از جناح‌ها تا زمان شناسایی کامل رویکرد‌ها توسط بسیج رسانه صورت نخواهد گرفت، خاطرنشان کرد: رویکرد هر کدام از رسانه‌های استان مشخص و شناسایی شده است.

مسئول بسیج رسانه لرستان یادآور شد: برنامه‌های بسیج رسانه برای تمام رسانه‌ها عمومیت دارد و این برنامه‌ها طی ۲ هفته آینده اعلام می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها