بشار جعفری: سوریه را از لوث تروریست‌ها و اشغالگران خارجی پاک می‌کنیم

نماینده سوریه در سازمان ملل در سخنرانی در شورای امنیت سازمان ملل تاکید کرد: دمشق باقیمانده سرزمین‌های خود را از تروریست‌ها و اشغالگران خارجی آزاد خواهد کرد.
کد خبر: ۳۱۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ - 20November 2018

بشارجعفری: سوریه را از لوث تروریست‌ها و اشغالگران خارجی پاک می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از سانا، «بشار الجعفری» نماینده سوریه در سازمان ملل در جریان نشست شورای امنیت سازمان ملل در امور سوریه گفت: کشور‌های غربی با توجیه عملیات نظامی خود و سلب حقوق ملت‌ها، سازمان ملل را به ابزاری برای تحقق منافع سیاسی خود تبدیل کرده‌اند.

وی افزود: ایجاد ائتلاف بین‌المللی غیرقانونی وسیله‌ای برای ارتکاب وحشتناک‌ترین جنایت‌ها در حق غیرنظامیان سوریه بوده و حملات آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه سوریه بر خلاف منشور سازمان ملل متحد بوده است.

بشار جعفری تاکید کرد: روند سیاسی را سوری‌ها به پیش خواهند برد و هر موضوعی که به قانون اساسی سوریه مرتبط است؛ موضوعی حق حاکمیتی بوده و سوری‌ها درباره آن تصمیم می‌گیرند و با هیچ تفکری که مداخله در امور داخلی سوریه باشد، موافقت نخواهیم کرد.

نماینده سوریه در سازمان ملل گفت: سوریه بقیه سرزمین‌های خود را از تروریست‌ها و هر نیروی خارجی اشغالگر و غیرقانونی آزاد خواهد کرد.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار