سردار غیب‌پرور در تجمع بسیجیان:

حربه تحریم علیه ایران کارساز نیست/ انقلاب به حرکت خود ادامه می‌دهد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها بدانند که ما صحنه انقلاب را ترک نمی‌کنیم، بلکه آن‌ها باید دست از کار‌های ظالمانه خود بکشند.
کد خبر: ۳۱۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ - 20November 2018

حربه تحریم علیه ایران کارساز نیست/ حامی انقلاب می‌مانیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح سه شنبه در تجمع اقشار مختلف بسیج در مرقد مطهر امام خمینی (ره) اظهار داشت: آمریکایی‌ها که در حل مشکلات داخلی خود بازمانده‌اند، برای چه در نقاط مختلف جهان هیاهو می‌کنند؟

وی افزود: آمریکایی‌ها بدانند که ما صحنه انقلاب را ترک نمی‌کنیم، بلکه آن‌ها باید دست از کار‌های ظالمانه خود بکشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آمریکایی‌ها نمی‌دانند که حربه کنونی‌شان نیز در برابر ایران همچون حربه‌های گذشته کارساز نخواهد بود.

سردار غیب پرور با بیان اینکه بسیج هدیه‌ای الهی است که بعد از انقلاب اسلامی به ملت ارزانی شده است، بیان کرد: بسیج لشکر بی هیاهوی امام (ره) و مقام معظم رهبری است که بی توقع در عرصه مجاهدت تمام‌قد ایستاده است؛ اگر ایستادگی و مقاومت مردم نبود، امروز یقیناً خبری از عزت و سربلندی این ملت وجود نداشت.

وی تاکید کرد: ایستادگی و مقاومت مردم غیور ایران اسلامی نسخه ممتازی را به همه مردمان منطقه و‌ آزادگان جهان ارائه کرده و مردم آزاده و مسلمان در اقصی نقاط جهان دریافته‌اند که شرط پیروزی آن‌ها «ایستادگی» است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج افزود: ملت ایران ۴۰ سال است که این ایستادگی و‌ مقاومت در برابر استکبار را به خوبی تجربه کرده است؛ ملتی که از ایستادن در برابر استکبار هراس نداشته و از آن‌ها نترسیده است. به همین دلیل، دشمنان این ملت به خوبی دریافتند که ملت ایران ملتی مقاوم و صبور بوده و از بصیرت بالایی در برابر توطئه‌ها آن‌ها برخوردارند.

غیب پرور ادامه داد: با این حال، مردم‌ و بسیجیان باید بدانند که دشمن می‌خواهد روحیه ایستادگی و‌ مقاومت را از آن‌ها بگیرد که اگر این خواست دشمن محقق شود، دیگر عاملی برای بقای انقلاب اسلامی وجود نخواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دوران کنونی به لحاظ اقتصادی دوران سختی است؛ اما این دوران هم سپری و این حربه آمریکایی‌ها هم بی تاثیر می‌شود؛ چون با چنین حربه‌هایی انقلاب اسلامی ایران از بین نمی‌رود.

وی آمریکا را یک غول کاغذی خواند و افزود: آمریکایی‌ها توان مدیریت درون خود را هم ندارند، به عنوان مثال در این چند روزی که در کالیفرنیا آتش‌سوزی صورت گرفته است، حکام آمریکا نمی‌توانند به داد مردم خود برسند؛ اما در ایران زمانی که بلایای طبیعی مثل زلزله سال گذشته کرمانشاه روی می‌دهد، مردم به کمک دولتمردان خود می‌شتابند.

غیب پرور با اشاره به اینکه رژیم جعلی صهیونیستی از اساس وجودش غیر قانونی است، ادامه داد: با توکل به خدا و‌ بر اساس اعتقاداتی که داریم به امید روزی هستیم که در کره زمین نامی از اسرائیل نباشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن اشاره کرد و گفت: در بسیج الویت توجهات به قشر جوان است؛ جوانانی که از بدو پیروزی انقلاب تا کنون در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند و در هر عرصه‌ای که انقلاب نیاز داشته است، نقش آفرینی کرده‌اند.

وی بیان کرد: در آغاز هفته بسیج از آحاد بسیجیان و جامعه نخبگانی کشور سوالی را می‌پرسم و امیدوارم که جواب آن را تا ۲۲ بهمن در پهنه جغرافیایی کشور دریافت کنیم؛ سوال این است که جوان مومن انقلابی پای کار چگونه می‌تواند در حفظ انقلاب نقش آفرینی کند و موثر باشد؟

غیب پرور افزود: به بیان دیگر پیامد‌های حضور جوانان در عرصه‌های انقلاب اسلامی چگونه باید باشد؟ چون اگر می‌خواهیم در جهان آقایی کنیم، هیچ راهی نداریم به جز اینکه جوانان را یاری دهیم.

وی تصریح کرد: در این دوران که تحریم‌ها افزایش یافته است، بسیج بایستی رسالت خود را در این دوران نشان دهد؛ از این روی، آمادگی خود را برای کمک به دولت اعلام کردیم و در اینجا یک بار دیگر این آمادگی را اعلام می‌کنیم؛ البته با بخش‌هایی از دولت همکاری‌هایی شروع شده، اما کافی نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: بسیج می‌تواند در هر عرصه مورد نیاز، حضور بی بدیل داشته باشد؛ با این حال اگرچه بسیج منتظر دعوت نمی‌مانَد، اما برای حضور موثر‌تر باید زمینه‌ها فراهم باشد.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها