سردار نقدی:

ایران اسلامی اراده‌اش را به ابرقدرتها تحمیل می‌کند/ لغزش دشمنان در مقابل چهل سالگی انقلاب

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی اراده‌اش را به ابرقدرتها تحمیل می‌کند.
کد خبر: ۳۱۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ - 20November 2018

ایران اسلامی اراده‌اش را به ابرقدرتها تحمیل می‌کند/ لغزش دشمنان در مقابل چهل سالگی انقلاببه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران امروز (سه شنبه ۲۹ آبان) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با زهرا مصطفوی دختر بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ما انقلاب اسلامی را یک پدیده کم نظیر در طول تاریخ بشریت می دانیم که مسیر تاریخ را تغییر داد و همه اینها مرهون جهاد مخلصانه امام خمینی است.

وی ادامه داد: خوب است که ما با یاران با وفای امام که تزلزلی نداشتند و در مسیر امام ماندند ملاقات داشته باشیم، این انقلاب بعد از نهضت انبیا دستاوردهای بسیار خیره کننده ای در مسایل کلان و راهبردی داشته است.

سردار نقدی افزود: این مسیر ادامه دارد. ما اولین انقلابی هستیم که بدون سر سوزنی عقب نشینی از مواضع خودش به چهل سالگی خود می رسد. ما یک سطر از مواضع امام را کنار نگذاشته‌ایم . امروز پیروان امام و ولایت مواضع امام را با جان و دل قبول دارند و اگر نتوانستیم برخی منویات ایشان را تحقق ببخشیم به خاطر دشمنی ها و توطئه های داخلی و خارجی بوده است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما از ابتدا با 2 ابر قدرت مواجه بودیم، اما امروز ابر قدرتی وجود ندارد، چون این ایران اسلامی است که اراده خود را به قدرتها تحمیل می کند.

سردار نقدی گفت: ما وقتی جمع اوری دستاوردهای انقلاب اسلامی را شروع کردیم، بسیاری از نتایج حتی برای خود ما اعجاب‌آور بود چرا که تحولات امروز کیفی، نجومی و اساسی شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت ما در هرجا که بیشتر  مورد هجمه قرار گرفتیم بیشتر شد. از جمله در حوزه زنان که قبل انقلاب نیمی از زنان بی سواد بودند، امروز ۵۰ درصد کرسی های تحصیلات عالی در دانشگاه ها از آن زنان است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: در همه دوران پهلوی ۱۱ هزار عنوان کتاب در کشور چاپ شده است، اما فقط در سال ۹۶، بیش از صد هزار عنوان کتاب چاپ شده و امروز در اکثر فناوریها در رتبه پنجم و ششم بودیم.

وی عنوان داشت: مردم ایران چهل سال پای امام ایستادند، سخت ترین تهاجمات تروریستی، کودتاها و جنگهای رسانه ای به ما شد، اما انقلاب به خاطر اتکا به خدا و رهبری که پا جای پای امام گذاشت، ایستاده است.

سردارنقدی گفت: به برکت انقلاب اسلامی روسای جمهور آمریکا که زمانی با ماشینهای رو باز در خیابانهای دیگر کشورها تردد می‌کردند و مردم برایشان کف می زدند و گل باران می کردند، امروز با ماشینهای ضد گلوله هم جرات نمی کنند در خیابانهای کشورها حرکت کنند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این مبارزه چهل ساله ما با دشمن خیلی ها کم آوردند و به دامان ثروت و قدرت و روابط نادرست با قدرتها لغزیدند، اما خیلی هم ایستادند و مصداق بارز این آیه قرآن شدند که اولیای خدا خوف و حزنی ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار