سردار اشتری:

اربعین امسال حتی یک مورد گزارش خروج و ورود افراد غیر مجاز نداشتیم

فرمانده ناجا با بیان اینکه خوشبختانه امسال حتی یک مورد گزارش در رابطه با خروج یا ورود غیرقانونی به کشور گزارش نشد، گفت: از سپاه، بسیج، ارتش و دستگاه‌های امنیتی و قضائی که ما را در اجرای این مأموریت همراهی کردند تشکر کنم.
کد خبر: ۳۱۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ - 21November 2018

در اربعین امسال حتی یک مورد گزارش خروج و ورود افراد غیر مجاز نداشتیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی با تبریک سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص)، اظهار داشت: خوشبختانه در دوران مسئولیت سردار «اصلانی» اقدامات مطلوب و شایسته‌ای در این استان از لحاظ امنیتی و اجتماعی انجام گرفته است. هرچند انتظار ما بالاتر از اینهاست، ولی با تلاش این عزیزان وضعیت امنیتی مطلوبی در استان حاکم است.

وی با بیان اینکه باید تحرکات گروه‌های ضدانقلاب را زیر نظر داشته باشیم، گفت: انتخاب فرمانده استان آذربایجان غربی همواره برای ما حساسیت ویژه‌ای داشته است؛ چرا که این استان از لحاظ مرزی، قومیت‌ها و مذاهب گوناگون دارای حساسیت ویژه‌ای است.

فرمانده نیروی انتظامی، سردار «خرم نیا» را فردی موفق و آشنا به موقعیت استان آذربایجان غربی عنوان کرد و افزود: خدمات مطلوب و ارزنده وی در بحران‌های شکل گرفته در کردستان همواره مدنظر بوده و از همه مهمتر اینکه وی زاده این شهر است.

سردار اشتری ضمن تشریح اقدامات نیروی انتظامی در ماموریت عظیم اربعین پرداخت و افزود: در راهپیمایی اربعین، 30 هزار نیرو به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای تردد بیش از 2 میلیون زائر در خروج از سه پایانه مرزی تلاش کردند که این مراسم در امنیت کامل و بدون هیچ حادثه‌ای برگزار شد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه با لطف و عنایت حضرت سیدالشهدا (ع) توانستیم این ماموریت عظیم را اداره کنیم، تصریح کرد: خوشبختانه در مراسم اربعین امسال تصادفات کاهش 50 درصدی داشت و با کمک همه دستگاه‌های امنیتی، سپاه، بسیج و ارتش با محوریت نیروی انتظامی هیچ‌گونه مشکل امنیتی گزارش نشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امسال حتی یک مورد گزارش در رابطه با خروج یا ورود غیرقانونی به کشور گزارش نشد، اظهار داشت: از سپاه، بسیج، ارتش و دستگاه‌های امنیتی و قضائی که ما را در اجرای این مأموریت همراهی کردند، تشکر کنم.

فرمانده ناجا نیرو‌های پلیس را خدمتگزار زائران دانست و عنوان کرد: خدمات رسانی پلیس به زائران حتی در شرایط جوی نامناسب و بارندگی شدید نیز متوقف نشد و این در حالی بود که بیش از 90 درصد نیرو‌های ما در چادر استقرار داشتند.

وی به ابراز رضایت قریب به اتفاق زائران و مسئولانی که از مرز‌ها بازدید داشتند، اشاره کرد و افزود: قطعا این مهم تحقق نمی‌یافت جز به برکت و لطف و عنایت آقا امام حسین (ع) که این برای نظام و کارکنان نیروی انتظامی یک سرمایه به شمار می‌آید.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور گفت: رضایتمندی مردم از نتایج مأموریت‌های ناجا، سند افتخاری برای پلیس به شمار می‌آید.

سردار اشتری در پایان نیروی انتظامی را آماده خدمت در حوزه‌های مختلف با کار شبانه روزی و روحیه جهادی معرفی و خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که همواره در حفظ و ارتقاء امنیت و ارائه خدمات به مردم تأکید دارند، بتوانیم حافظ جان، مال و ناموس مردم باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار