فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:

وحدت و تبعیت از ولایت فقیه سبب پیروزی ملت ایران است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: امروز اگر دولت و ملت ایران ذره‌ای از مسیر وحدت و ولایت فقیه منحرف بشود در مقابل دشمن شکست خواهند خورد.
کد خبر: ۳۱۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ - 21November 2018

وحدت و تبعیت از ولایت فقیه سبب پیروزی ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، به مناسبت هفته گرامیداشت «بسیج» مراسم با شکوهی با حضور مسئولان استانی و نظامی و کارمندان بسیجی شهرداری کرج در سالن اجتماعات میلاد برگزار شد.

سردار «سید یوسف مولایی» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن فرخنده خواندن تقارن هفته وحدت و هفته بسیج اظهار داشت: ملت ما هر زمان که به وحدت رسیده و یکپارچه عمل کرده، موفق و پیروز از میدان عمل خارج شده است. وحدت مورد نظر اسلام با یکپارچگی اقشار و اصناف مختلف در بسیج نمایان شد و نمود موفقیت آن به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در طول هشت سال دفاع مقدس به اوج خود رسید.

وی افزود: هر چقدر ما بیشتر ایستادگی می کنیم، دشمن فشار خود را بر ما بیشتر می کند و این نشان دهنده این است که جامعه اسلامی ما پویا و در حال حرکت و تاثیر گذار است و این دشمن را به شدت ناراحت و عصبانی می کند. متفکران غربی به صراحت در سخنان‌شان تعجب خود را از این که چگونه ملت ما توانسته است در این سال‌ها این همه فشار و هجمه‌ های گوناگون را تاب بیاورد، نشان می دهند.

مولایی تصریح کرد: دشمن همیشه از کلید تفرقه برای تسلط بر جوامع اسلامی استفاده کرده است و به همین دلیل فرقه هایی چون وهابیت را در جامعه شیعیان ایجاد کرد. امروز هم دشمن از پا ننشسته است و در مقابل اتحاد شیعه و سنی در مراسم اربعین حسینی اقدام به تفرقه افکنی کرد، ولی با شعار «حب الحسین یجمعنا» مواجه شده و شکست خورد.

این مسئول گفت: بسیج فرهنگ زیبای خود را وارد جامعه کرد و با ایجاد وحدت و همدلی بین مذاهب و نژادهای مختلف در طول انقلاب بر دشمنان داخلی و خارجی پیروز شد. امروز هم اگر دولت و ملت ایران ذره ای از مسیر وحدت و ولایت فقیه منحرف بشود در مقابل دشمن شکست خواهد خورد.

در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع حرم و شهدای شهرداری کرج، از بسیجیان و فرماندهان نمونه حوزه های بسیج کارمندی شهرداری تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار