مسئول سازمان بسیج سازندگی لرستان مطرح کرد:

امسال 30 کارگاه با اعتبارات صندوق‌ مهر اقتصاد ایجاد شده‌ است

علی بیرانوند گفت: امسال 30 کارگاه با اعتبارات صندوق‌های مهر اقتصاد ایجادشده‌ است به همین نسبت شغل برای جوانان ایجاد شده و همچنین کارگاه آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح شهرستان‌ها فعال‌شده و 2هزار و 217 نفر آموزش داشته است.
کد خبر: ۳۲۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰ - 22November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «علی بیرانوند» مسئول بسیج سازندگی لرستان در همایش «شکوه هجرت» که به مناسبت هفته بسیج با حضور جمعی از بسیجیان در خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: بسیج به‌ عنوان میراث گران‌بهای امام راحل باید با هوشیاری کامل در رکاب ولایت و در تمام صحنه‌های انقلاب آماده ایثار و از خودگذشتگی باشد.

وی با بیان اینکه اقدامات سازمان بسیج سازندگی هیچ‌گونه سود و انتفاعی به‌جز انجام رسالت انقلاب و اجرای منویات معظم له به دنبال نداشته است، گفت: اقدامات سازمان بسیج سازندگی بدون تصدی‌گری برابر تدابیر منویات مقام معظم رهبری صرفاً در راستای توانمند سازی، تقویت، کمک به ادارات و سازمان‌های دولتی متولی اقتصاد، اشتغال، تولید و محرومیت‌زدایی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، بهداشت و سلامت انجام می‌گیرد.

بیرانوند افزود: به‌تناسب انجام اقدامات بسیج سازندگی هزینه‌های دولت در این بخش‌ها کاهش‌یافته و خدمات بیشتری به مردم مناطق محروم ارائه می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی لرستان بیان کرد: امسال 28 هزار نفر گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام و 380 پروژه عمرانی اعم از ساخت خانه محرومین، آب‌رسانی، ساخت مساجد، ساخت خانه عالم، ساخت خانه بهداشت، بازسازی در محل‌های صعب‌العبور استان انجام‌ شده است.

وی تصریح کرد: اقدامات  خدمات‌رسانی راه‌اندازی بیمارستان صحرایی، ویزیت رایگان مردم در مناطق محروم، بازسازی و زیباسازی مدارس توسط گروه‌های جهادی دانش‌آموزی طرح هجرت، طرح ملی بسیج همگام با کشاورز نیز انجام شد.

بیرانوند خاطر نشان کرد: اگر در پروژه‌های عمرانی میانگین هر پروژه چهار نفر اشتغال‌زایی داشته باشیم، هزار و 520 نفر در طول سال اشتغال‌زایی برای افراد بیکار این مناطق داشته است.

مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر و البسه بین خانواده‌های کم‌بضاعت و در برخی نواحی بیش از 2 هزار بسته بوده است، ادامه داد: در بحث کمک به ازدواج جوانان 110 قلم جهیزیه شامل یخچال، فرش، تلویزیون و سایر اقلام ضروری و اولیه زندگی برای نوعروسان تهیه و بصورت رایگان توزیع‌ شده است.

بیرانوند در پایان یاد آورشد: امسال 30 کارگاه با اعتبارات صندوق‌های مهر اقتصاد ایجادشده‌ است به همین نسبت شغل برای جوانان ایجاد شده و همچنین کارگاه آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح شهرستان‌ها فعال‌شده و 2هزار و 217 نفر آموزش داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار