نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

پیشرفت و ماندگاری در شرایط کنونی، پیروی از راه و رسم بسیج است

آیت الله «غلام علی صفایی بوشهری» گفت: بسیاری از کشورها که می‌خواهند در برابر زورگویی، تجاوز و جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی مقاومت کنند، پیشرفت و ماندگاری در شرایط کنونی پیروی از راه و رسم بسیج است.
کد خبر: ۳۲۰۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ - 23November 2018

پیشرفت و ماندگاری در شرایط کنونی،  پیروی از راه و رسم بسیج استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، آیت الله «غلام علی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه های نماز جمعه با گرامی داشت هفته وحدت و بسیج اظهار داشت: حضرت محمد مصطفی (ص) پیامبر یگانه، رحمت، صلح و مبارزه با شرک و اهل نجات بود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که اسلام بعد از پیامبر اکرم(ص) دستخوش انحراف و تحریف شده بود و امام جعفرصادق (ع) احیاء‌گر اسلام ناب محمدی (ص) بود گفت: تولید اسلام آمریکایی یکی از برنامه‌های استکبار است.

صفایی بوشهری با بیان این که تنها راه ناکام گذاشتند ترفندهای توطئه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیست تقویت و اتحاد مسلمانان و چنگ زدن به قرآن، نبوت و ولایت در جهان است.

امام جمعه بوشهر ضمن اشاره به این که بسیج با آفرینشش به فرمان امام راحل در تمامی عرصه‌های دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت و محرومیت‌زدایی و خدمات رسانی به مردم سر بلند بیرون آمده است خاطر نشان کرد: بسیاری از کشورها که می‌خواهند در برابر زورگویی، تجاوز و جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی مقاومت کنند پیشرفت و ماندگاری در شرایط کنونی پیروی از راه و رسم بسیج است.

وی با بیان این که استان بوشهر در عرصه مبارزه با استعمار و استکبار در ایران پیشتاز بوده و دارای کارنامه درخشانی است گفت: سیجیان و رزمندگان این استان در دستگیری تفنگداران آمریکایی در آبهای خلیج فارس ، ابهت آمریکایی‌ها را  شکستند و این گوشه‌ای از اقتدار و قدرت رزمندگان استان بوشهر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار