استاندار لرستان تأکید کرد؛

ضرورت تسریع در بهره‌برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان

«سید موسی خادمی» گفت: با توجه به نقشی که استان لرستان و فرزندان آن در دفاع مقدس داشته است، واجب است که هرچه سریع‌تر پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۳۲۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ - 24November 2018

ضرورت تسریع در بهره‌برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «سید موسی خادمی» استاندار لرستان، امروز (شنبه) در جریان بازدید از پروژه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان، اظهار داشت: یکی از پروژه‌های خیلی خوبی که در سطح شهر خرم‌آباد در حال اجراست، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در یک نقطه خوب از شهر و با یک فضای دلچسب است.

وی با بیان این‌که این مجموعه در یک فضای ۱۴ هکتاری و با ۵۵۰۰ متر زیربنا درحال اجراست، گفت: ساختمان بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

خادمی با اشاره به منابع اعتباری تخصیص داده شده به این پروژه، افزود: در بودجه سال جاری نزدیک به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار به این پروژه تخصیص داده شده است.

وی افزود: امیدواریم که با تخصیص این منابع، امسال بتوانیم بخش ساختمانی پروژه را تا پایان تیرماه به اتمام برسانیم.

استاندار لرستان گفت: با توجه نقشی که این استان و فرزندان آن‌ در دفاع مقدس داشته است، واجب است تا هرچه سریع‌تر این پروژه به اتمام برسد.

وی با بیان این‌که این پروژه به وضعیت گردشگری و زیباسازی شهری کمک خوبی خواهد کرد، افزود: طراحی این مرکز فرهنگی به‌گونه‌ای است که با قلعه به نوعی سنخیت دارد و بنابراین می‌تواند یکی از بنا‌های خوب و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی در خرم‌آباد باشد.

خادمی با بیان این‌که کمک خواهیم کرد تا منابع هرچه سریع‌تر تامین شوند و این پروژه به بهره‌برداری برسد، افزود: البته پروژه کار‌های جانبی زیادی دارد، ولی فعلا اولویت با ساختمان این مرکز فرهنگی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار