مقاومت فلسطین به «نقطه رهایی» رسید

ویژه‌برنامه «نقطه رهایی» امشب به جزئیات عملیات موشکی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی می‌پردازد.
کد خبر: ۳۲۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ - 25November 2018

مقاومت مردمی فلسطین به «نقطه رهایی» رسیدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «نقطه رهایی» ویژه‌برنامه رسانه ملی در هفته بسیج است. این برنامه با حضور فعالان و رهبران جبهه مقاومت اسلامی در منطقه به تبیین تشکیل بسیج جهانی مستضعفین در کشور‌های لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و یمن می‌پردازد. دکتر سهیل اسعد (ادگاردو روبین) مبلغ و محقق آرژانتینی مجری این برنامه تلویزیونی است.

احسان عطایا از مسؤولان ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین مهمان امشب نقطه رهایی است. او در این برنامه درباره شکل گیری مقاومت مردمی فلسطین، جزئیات عملیات نیرو‌های مقاومت در جنگ اخیر با رژیم صهیونیستی و رشد مقاومت در میان محاصره و تحریم غذایی، دارویی و بهداشتی صحبت می‌کند. خالد ازبط سخنگوی جنبش مقاومت مردمی فلسطین نیز مهمان اسکایپی این برنامه است که از غزه بزرگترین زندان انسانی جهان روی آنتن شبکه پنج می‌آید.

بنا بر این گزارش، «نقطه رهایی» هر شب ساعت ۲۲ به صورت زنده روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. این برنامه در شش قسمت از شنبه تا پنجشنبه پخش می‌شود. محمدمهدی سموعی تهیه‌کننده نقطه رهایی و علی‌اکبر سیاح طاهری سردبیر آن است که در گروه برنامه‌های تلویزیونی مرکز بسیج رسانه ملی تولید شده است.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار