مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

بسیج پاسداری از انقلاب و خون شهدا را وظیفه خود می‌داند

سرهنگ پاسدار گرامی با بیان اینکه بسیج پاسداری از انقلاب و خون شهدا را وظیفه خود می‌داند، گفت: با نگاه جهادی و تفکر بسیجی می‌توانیم در حوزه‌های مختلف پیشرفت داشته باشیم.
کد خبر: ۳۲۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴ - 26November 2018

بسیج پاسداری از انقلاب و خون شهدا را وظیفه خود می‌داندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «حمیدرضا گرامی» در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان لامرد اظهار داشت: در قالب تفکر بسیجی  مردم پاسدار کشور هستند چراکه ۴۰ سال است مردم با تبعیت از رهبری ایستاده‌ نقش خود را به‌ خوبی ایفاء کرده‌اند.

وی افزود: هرجایی که نظام جمهوری اسلامی ایران کمک طلبیده مردم حاضر شده‌ و در صحنه بوده‌اند و با تفکر بسیجی و تلاش جهادی می توان بر مشکلات غلبه و توسعه کشور را پیش برد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس بابیان اینکه بسیج در مأموریت‌های مختلف به دولت‌ها کمک کرده است، گفت: بسیج پاسداری از انقلاب و خون شهدا را وظیفه خود می‌داند و این تفکر بسیجی است که باید تقویت شود.

گرامی ادامه داد: امروز بسیج اقشار در همه حوزه‌ها فعال بوده و چنانچه روزی نیاز باشد آحاد مردم لباس رزم می‌پوشند و به میدان می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان حفظ وحدت را برنمی‌تابند و به دنبال ایجاد اختلاف هستند خاطرنشان کرد: امروز ایران در حوزه مسائل مهم دفاعی، پزشکی و علمی جزء کشورهای برتر بوده و آنچه ضرورت دارد حفظ وحدت، انسجام و همدلی است.

گرامی با اشاره به اینکه با نگاه جهادی می‌توانیم در حوزه‌های مختلف پیشرفت داشته باشیم، بیان کرد: فعالیت‌های بسیج در طول سال بوده و مختص به هفته بسیج نیست چراکه بسیجی شبانه‌روز در حال تلاش است.

وی متذکر شد: بسیج متعلق به همه است و باید از نظر کمیت و کیفیت به آن اضافه شود چرا که دشمن به دنبال کم کردن از سبد انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار