مسئول بسیج جامعه زنان استان لرستان:

واکسن HPV عامل اصلی ناباروری در جامعه است

«مریم سپهوند» گفت: تزریق واکسن HPV که از سوی آمریکا و اسرائیل تلبیغ می‌شود، عامل اصلی ناباروری در جامعه است.
کد خبر: ۳۲۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ - 27November 2018

اساتید قشر تاثیرگذار جامعه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «مریم سپهوند» مسئول بسیج جامعه زنان استان لرستان، در نشست علمی سبک زندگی اسلامی - ایرانی و افزایش جمعیت که در دانشگاه علمی کاربردی واحد خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: اساتید قشر تاثیرگذار جامعه هستند و در پیش‌برد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی تاثیر به‌سزایی دارند.

وی با بیان این‌که اهمیت قداست خانواده بر کسی پوشیده نیست، به روند کاهشی جمعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: اگر جمعیت نباشد، صنعت از بین می‌رود و جامعه دچار رکود می‌شود.

سپهوند تصریح کرد: کشور‌های بیگانه در حال ترویج افزایش جمعیت و زاد و ولد هستند، این در حالی است که برای کشور‌های اسلامی آن را عامل بدبختی بیان می‌کنند.

وی به بعضی از مشکلات در حال ترویج در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: تزریق واکسن HPV که از سوی آمریکا و اسرائیل تلبیغ می‌شود، عامل اصلی ناباروری در جامعه است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان لرستان با بیان این‌که در هر جامعه‌ای لیدر‌های آن مطالبه‌گر هستند، تصریح کرد: دشمن حجاب و عفاف بانوان ما را مورد تهاجم قرار داده است، همچون فعالیت‌هایی که تحت نظر «مسیح علی‌نژاد» انجام می‌شوند.

وی با اشاره به بعضی طرح‌هایی که سیاسیون به دولت می‌دهند، اظهارداشت: ممنوعیت ازدواج دختران زیر ۱۳ سال لایحه‌ای است که از سوی سیاسیون مطرح شده است، در حال حاضر از این قشر فرهیخته انتظار می‌رود تا سیاست‌های صحیح را به جامعه القا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار