دادستان عمومی و انقلاب تهران:

نقص فنی هواپیمای آنتونف محرز است/ انتقاد از جعل و خلاف در فضای ورزشی

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در پرونده سقوط آنتونف نقص هواپیما بیش از نقص خلبان محرز است.
کد خبر: ۳۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹ - 25October 2014

نقص فنی هواپیمای آنتونف محرز است/ انتقاد از جعل و خلاف در فضای ورزشی

به گزارش دفاع پرس، "جعفری دولتآبادی" دادستان عمومی و انقلاب تهران به موضوع امنیت مسافرت اشاره کرد و گفت: ما متأسفانه در زمینه حملونقل عمومی و جادهای مشکلات و مسائل زیادی داریم که برخی از آنها از وظایف دستگاه قضا خارج است.

وی افزود: در حادثه اخیری که در کشور رخ داد یک هواپیمای آنتونف سقوط کرد ولی برخلاف پروندههای قبلی ما قصد نداریم با فوت خلبان پرونده را مختومه کنیم.
 
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: این بار دادستان ورود عمیقتری به موضوع داشته و نه در دادسرای فرودگاه بلکه در دادسرای ویژه جنایی یک بازپرس ویژه مشغول رسیدگی به این پرونده شده است.
 
وی تصریح کرد: تا اینجای تحقیقات نقص ایمنی هواپیما مشخصتر از نقص خلبان بوده است و کسانی که از این هواپیما تولید کردهاند باید به مردم پاسخگو باشند و دادستان اجازه نمیدهد که این پرونده به سادگی بسته شود.
 
وی گفت: ما میخواهیم از مسئولان هوایی کشور که اجازه ندهند پروازها با نقص انجام شود و در تولید هواپیماها بازنگری کنند اگر تا به امروز دستگاههای هواپیمایی کشوری توضیحاتی داده اند اما آنچه فهمیدهایم نقص هواپیما در زمان پرواز بوده است.
 
جعفری دولتآبادی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مشکلات و فساد در فضای ورزش کشور اشاره کرد و گفت: در این حوزه متاسفانه شرایط نامناسب و نابسامانی را مشاهده می کنیم در حالی که مسئولان ورزشی باید به افزایش روح پهلوانی اقدام کنند نه به روحیه جعل و فساد و کارهای خلاف.
 
وی گفت: به طور قطع کسی که کارت پایان خدمت جعل میکند حق ندارد لباس تیم ملی را بپوشد و در میادین بینالمللی اقدام به ورزش کند.
 
دادستان عمومی و  انقلاب تهران افزود: اتفاقی که در اینچئون افتاد گرچه از طرف یک فرد کوچک رخ داد اما باعث شد یک لکه سیاه بر پارچه سفید انقلاب انداخته شود.
 
وی گفت: ما دوست نداریم در همه مسائل ورود کنیم اما اگر مسئولان خودشان اقدام به پاکسازی محیطها نکنند ما مجبور میشویم ورود کنیم.
انتهای پیام/

 
نظر شما
پربیننده ها