مسئول فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

ارسال بیش از ۵۰ اثر از لرستان به جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی

«مهدیه معتمدی» با بیان این‌که تا کنون بیش از ۵۰ اثر در حوزه دفاع مقدس جمع‌آوری شده است، گفت: کمیته‌ای جهت داوری آثار تشکیل شده است که تاکنون تنها ۱۰ اثر شرایط شرکت در جشنواره را نداشته‌اند.
کد خبر: ۳۲۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ - 28November 2018

ارسال بیش از50 اثر به جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی«مهدیه معتمدی» مسئول فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در خرم‌آباد، اظهار داشت: نخستین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به‌منظور ترویج ارزش‌ها و انتشار فرهنگ غنی دفاع مقدس، از مهرماه سال جاری به مدت ۲ ماه برگزار شد که با توجه به استقبال گسترده تا پایان آذرماه تمدید شده است.

وی با اشاره به محور‌های برگزاری این جشنواره، گفت: پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم افزار‌های کاربردی، هنر‌های دیجیتال، سرگرمی و بخش آزاد، محور‌های اصلی برای شرکت در جشنواره هستند.

معتمدی با بیان این‌که تاکنون بیش از ۵۰ اثر در حوزه دفاع مقدس جمع‌آوری شده است، افزود: کمیته‌ای جهت داوری آثار تشکیل شده است که تاکنون ۱۰ اثر از آثار دریافت شده شرایط شرکت در جشنواره را ندارند.

وی تصریح کرد: بیشترین آثار دریافتی تاکنون در بخش عکس‌های مرتبط با دفاع مقدس و بعد از آن نرم افزار‌های چندرسانه‌ای و مستند است.

مسئول فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان با اشاره به بخش ویژه این جشنواره، عنوان کرد: این بخش از جشنواره شامل مسابقات ایده‌های برتر و نوآورانه در حوزه نرم‌افزار‌های اجتماعی و فرهنگی دفاع مقدس و مقاومت، کاربردی و تعاملی است.

وی با بیان این‌که جوایز هرکدام از محور‌های شرکت‌کنندگان در این جشنواره متفاوت است، اظهار داشت: دبیرخانه‌ استانی به‌منظور جمع‌آوری آثار دفاع مقدس در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تشکیل شده است که هر کدام از آثار ارسال شده در این دبیرخانه ثبت و نگه داری می‌شوند.

معتمدی با اشاره به شناسایی افراد متخصص در حوزه فضای مجازی، افزود: جلسات متعددی با فعالین این حوزه به منظور حمایت و ارسال آثار به جشنواره برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار