اعلام داوران عکس جشنواره هنر جوان/ 28 آذر آخرین مهلت ارسال اثر

داوران بخش عکس هفتمین جشنواره هنر‌های تجسمی «هنر جوان» معرفی شدند.
کد خبر: ۳۲۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ - 28November 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، سید عباس میرهاشمی، مجید ناگهی و مجید کلهر داوری بخش عکس هفتمین جشنواره هنر‌های تجسمی «هنر جوان» را برعهده گرفتند.

سید عباس میرهاشمی متولد 1341 در شهر ساوه و دارای مدرک کارشناسی عکاسی از دانشگاه هنر و درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی که تاکنون موفق به دریافت نشان عالی هنر‌های تجسمی شده و عضو شورای سیاستگذاری اولین تا ششمین جشنواره بین المللی هنر‌های تجسمی فجر بوده است، دبیری چهار دوره از جشنواره بین المللی هنر‌های تجسمی فجر، مدیر عاملی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، عضویت در هیات مدیره انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس، دبیری نخستین دوسالانه بین المللی عکس جهان اسلام، عضویت در هیأت‌های انتخاب و داوری جشنواره‌ها و مسابقه‌های عکاسی بین المللی و ملی از جمله دوسالانه عکس ایران، عکس بیداری اسلامی، عکس‌های دریایی ایران، عکس کودک و نوجوان و... را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

مجید ناگهی متولد اردیبهشت 1349 در تهران و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته علوم ارتباطات است. وی عکاسی را از سال 1369 آغاز کرده و عضویت در ستاد اصلی جشنواره بین المللی عکس سوره در سال‌های 73 تا 76، عضویت در ستاد مرکزی تاسیس «خانه عکاسان ایران»، دبیری نمایشگاه «آینه حضور» موزه هنر‌های معاصر فلسطین، عضویت در انجمن عکاسان میراث فرهنگی و گردشگری، داوری در مسابقات و جشنواره‌های متعدد عکاسی طی بیست سال گذشته و انتشار کتاب انفرادی «تهران» و چند کتاب گروهی در موضوعات مستند، طبیعت و ایرانشناسی از جمله فعالیت‌های حرفه‌ای این هنرمند است.

مجید کلهر متولد تیر ماه 1357 دانش آموخته کارشناسی تولید از دانشگاه صداوسیماست و عکاسی را از سال 1376 آغاز کرده است. عکاسی از انجام عملیات تفحص شهدا در سال 1379، شرکت در سه دوره نمایشگاه تصویر سال، برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع تابلو‌های گلزار شهدای تهران با عنوا «بوی بهشت»، انجام پروژه عکاسی از مسلمانان کشمیر، هند و پاکستان و مزار شهدای جنگ تحمیلی و... از جمله سوابق اجرایی و هنری این هنرمند است.

مهلت ارسال اثر به این جشنواره 28 آذر ماه جاری است. هفتمین جشنواره هنر‌های تجسمی هنر جوان به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و با همکاری مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری دی ماه امسال در شش بخش طراحی، پوستر، کارتون، کاریکاتور، تصویرسازی و عکس برگزار می‌شود. آخرین مهلت ثبت نام و ارسال اثر به دبیرخانه این رویداد 28 آذر ماه است و جزئیات و مقررات آن در سایت سپهر سوره هنر به نشانی www.artfest.ir قرار دارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار