رونمایی از کتاب «صراط منیر» در سمنان

کتاب «صراط منیر» عملکرد شرکت توزیع برق استان سمنان در دوران دفاع مقدس با حضور مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در شرکت برق سمنان رونمایی شد.
کد خبر: ۳۲۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ - 28November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، کتاب «صراط منیر» عملکرد شرکت توزیع برق استان سمنان در دوران دفاع مقدس با حضور «سید یعقوب محمدمرادی» مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سمنان در شرکت برق سمنان رونمایی شد.

محمد مرادی با تاکید بر زنده نگه داشن یاد و خاطره شهدا گفت: اقتدار این کشور بیهوده به دست نیامده و خون های بسیاری برای اقتدار این کشور ریخته شده است.

وی افزود: مخاطبان اصلی امروز راه شهدا جوانان و نوجوانان هستند زیرا هدف اصلی دشمنان امروز هیمن آینده سازان کشور ایران هستند.

مشاورز وزیر نیرو در امور ایثارگران با اشاره به اخلاص عمل در شهدا و ایثارگران تصریح کرد: خلوص شهدا راز ماندگاری آنها در تاریخ است و هر عملی برای خدا باشد ماندگار خواهد شد.

به گزارش دفاع پرس، کتاب «صراط منیر» عملکرد شرکت توزیع برق استان سمنان در دوران دفاع مقدس نوشته «حسینعلی احسانی» به سفارش اداره کل حفظ آثار و نشر ارز شهای دفاع مقدس سمنان توسط انتشارات «صریر» در 1000 نسخه چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار