فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خبر داد؛

تشکیل کمیته‌های ۲۰ گانه کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر

سردار «علی رزمجو» از تشکیل کمیته‌های ۲۰ گانه کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر خبر داد و گفت: برای برگزاری این کنگره در نیمه دوم سال آینده برنامه‌ریزی‌های لازم در عرصه‌های مختلف انجام شده که باید از هم‌اکنون در قالب کمیته‌های ۲۰ گانه عملیاتی شود.
کد خبر: ۳۲۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ - 29November 2018

تشکیل کمیته‌های ۲۰ گانه کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهربه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، صبح امروز (پنج‌شنبه) در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان، فرهنگ ایثار و شهادت را بهترین فرهنگ در جامعه بشری دانست و اظهار داشت: هر قدر روی فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه‌گذاری شود، سعادت و کمال جامعه را در پی دارد.

وی از بین رفتن معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی را از آثار مهم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نام برد و گفت: نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه، جوانان، نوجوانان و کودکان را از آسیب‌های اجتماعی مصون نگه می‌دارد و زمینه رشد و کمال آنان را فراهم می‌کند.

فرمانده سپاه استان بوشهر از برگزاری کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان خبرداد و بیان کرد: این کنگره پس از ۱۴ سال برای دومین‌بار در استان بوشهر برگزار می‌شود که دارای ۲ ساختار شورای سیاست‌گذاری به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و ستاد اجرایی به ریاست استاندار است.

سردار رزمجو از تشکیل کمیته‌های ۲۰ گانه کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: برای برگزاری این کنگره در نیمه دوم سال آینده برنامه‌ریزی‌های لازم در عرصه‌های مختلف انجام شده که باید از هم‌اکنون در قالب کمیته‌های ۲۰ گانه عملیاتی شود.

وی با اشاره به تولیدات فرهنگی فاخر با توان هنرمندان استان بوشهر، تصریح کرد: نشر کتاب، تولید فیلم سینمایی، پویانمایی، مستندسازی و دیگر برنامه‌های هنری برای ارائه در کنگره شهدای استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه استان بوشهر با اشاره به تولید فیلم سینمایی «شهید ماهینی» گفت: این فیلم با همکاری هنرمند استان بوشهر «سیدرضا صافی» تهیه، تولید و تدوین شده و در کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان عرضه می‌شود.

سردار رزمجو نصب تندیس شهدا در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر را از دیگر برنامه‌های کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: ساخت آثار ماندگار از جمله دهکده مقاومت، موزه دفاع مقدس، ارائه مقالات تحقیقاتی، علمی و پژوهشی در قالب کمیته ۲۰ گانه این کنگره مورد توجه قرار دارد.

وی، جمع آوری آثار شهدا، فعالیت در فضای مجازی، برپایی نمایشگاه، نام‌گذاری میادین و ساخت پروژه‌های گوناگون در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر برنامه‌های موردنظر در برگزاری کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر دانست.

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان این‌که این استان بیش از ۵ قرن در مبارزه با استعمار و استکبار دارای کارنامه درخشانی است، گفت: نبرد مستقیم رزمندگان استان بوشهر با آمریکا در خلیج فارس در ۱۶ مهرماه سال ۱۳۶۶ و آخرین آن در دی‌ماه سال ۱۳۹۴ از آثار ماندگار رزمندگان استان بوشهر در مبارزه با آمریکاست.

سردار رزمجو به نقش رزمندگان استان بوشهر در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد: استان بوشهر در جبهه‌های هوایی، زمینی، دریایی و دفاع از مراکز اقتصادی مهم از جمله پایانه نفتی خارگ در هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرینی کرده که تاریخی پرافتخار به نمایش گذاشته است.

وی بر همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی در تهیه و تولید برنامه‌های مذکور برای ارائه در کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر تاکید کرد و افزود: تاریخ پرافتخار استان بوشهر در عرصه مبارزه با استعمار و استکبار در این کنگره در قالب تولید آثار گوناگون ارائه می‌شود که نیاز به همکاری همه جانبه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار