در تفاهم‌نامه‌ای صورت گرفت؛

همکاری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس با سازمان فضای مجازی سراج

اداره‌کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس و دفتر سازمان فضای مجازی سراج در استان، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۳۲۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ - 01December 2018

همکاری اداره کل حفظ آثار فارس و دفتر سازمان فضای مجازی سراج استانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، تفاهم‌نامه همکاری بین دفتر سازمان فضای مجازی سراج استان فارس و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان منعقد شد.

«حمیدرضا گرامی» مدیرکل حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با بیان این‌که در حال حاضر باید نسبت به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای داشت، اظهار داشت: دشمن از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی درصدد ایجاد آشفتگی در جامعه است و از اهرم رسانه و فضای مجازی علیه کشور استفاده می‌کند که باید هوشیار باشیم و به نحو احسن از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی و دستاورد‌های ایران اسلامی بهره برد.

وی افزود: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس مصمم است تا در جهت تبلیغ و اطلاع‌رسانی حوزه‌های دفاع مقدس برای جامعه با همکاری دفتر فضای مجازی سراج در استان اقدام کند و در همین راستا این تفاهم‌نامه همکاری به امضاء رسیده است.

گرامی با اشاره به این‌که نباید از رسانه و فضای مجازی که در حال حاضر یک ابزار به‌روز هستند غافل شد، بیان داشت: اجرای برنامه‌های مشترک با استفاده از ظرفیت طرفین جهت برگزاری دوره، سمینار و کارگاه‌های آموزشی تخصصی با موضوعات مرتبط با فناوری اطلاعات و فضای مجازی، تولید و توزیع محتوا و تربیت نیروی فعال فرهنگی در جبهه مجازی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان از جمله مفاد این تفاهم نامه همکاری است.

همچنین در ادامه «عبدالرسول معتضدیان» رییس دفتر سازمان فضای مجازی در استان فارس، با بیان این‌که ایجاد کارگروه فضای مجازی در سازمان‌ها و نهاد‌های انقلابی و فرهنگی جهت توسعه نهضت سواد فضای مجازی و حمایت از فعالین این حوزه در راستای تقویت اهداف جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی الزامی است، بیان داشت: به‌منظور توسعه فعالیت‌های فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس این تفاهم نامه منعقد شده است.

معتضدیان افزود: اهداف و رویکرد انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فضای مجازی سراج استان فارس و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، در راستای آموزش و ارتقاء سطح آگاهی جامعه هدف این اداره‌کل با موضوع سواد فضای مجازی و تولید و توزیع محتوای فاخر و انقلابی است.

وی در ادامه به معرفی دفتر سازمان فضای مجازی سراج فارس پرداخت و گفت: این مرکز آمادگی برگزاری دوره‌های سواد رسانه‌ای و فضای مجازی جهت سازمان‌ها و نهاد‌های انقلابی و فرهنگی در سطح استان فارس را دارد که علاقه‌مندان می‌توانند جهت تماس با این مرکز، از شماره تلفن‌های ۰۹۱۷۴۱۲۳۰۰۱ و ۰۷۱۳۲۳۵۸۳۱۳ استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها